سخنگوی کمیته داوران درباره اظهارات خانم سمانه محسنی در برنامه نود به نکاتی اشاره کرد.

توضیحات غیاثی درباره اظهارات محسنی در برنامه نودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدرضا غیاثی درباره اظهارات سمانه محسنی – کمک داور بین المللی فوتبال بانوان و اینکه چرا وی در  لیست بین المللی داوران 2018 قرار نگرفته است، مواردی را به شرح زیر اعلام کرد:

1-آخرین قضاوت خانم سمانه محسنی در مسابقات کشوری در تاریخ 20/12/95 دیدار خیبر خرم آباد و استقلال خوزستان از سری مسابقات هفته بیست و دوم (آخر) لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل مسابقاتی 96-95 می باشد.      

2-آخرین قضاوت بین المللی ایشان در تاریخ 12/1/96 لغایت 31/1/96 مسابقات دور مقدماتی جام ملت های آسیا در کره شمالی بوده است.

3-نامبرده در تاریخ 11/6/96 لغایت 13/6/96 در کلاس پیش فصل لیگ برتر داوران و کمک داوران فوتبال بانوان شرکت کردند ولی در روز تست به دلیل اعزام به مسابقات در هفته بعدی به ایشان اجازه داده که تست آمادگی جسمانی را پاس نکنند و تست مسابقات آسیایی برای وی به عنوان تست پیش فصل منظور گردد. 

4- خانم محسنی به همراه قربانی به منظور حضور در مسابقات زیر 16 سال آسیا به میزبانی تایلند که در تاریخ 19/6/96 لغایت 1/7/96 شرکت کردند که متاسفانه ایشان در حین انجام تست آمادگی جسمانی دچار آسیب شده و به کشور بازگردانده شدند.

5- سمینار سالانه داوران و کمک داوران نخبه آسیا در تاریخ 28/8/96 لغایت 4/9/96 در دبی برگزار شد که ایشان با ارائه مدارک پزشکی تست آمادگی جسمانی را پاس نکردند.

6- تست نیم فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال بانوان در تاریخ 6/10/96 دعوت شد ولی ایشان در این تست شرکت نکردند.

7- کنفدراسیون فوتبال آسیا از خانم ها سمانه محسنی و سلطنت نوروزی به منظور حضور در تست مجدد آمادگی که در تاریخ 8/12/96 لغایت 10/12/96 در مالزی برگزار شد که خانم نوروزی در این دوره حضور یافت و تست را با موفقیت پاس کردند ولی خانم محسنی با ارائه مدارک به فدراسیون و اعلام بارداری در تست شرکت نکردند. پیرو اعلام عدم حضور نامبرده در تست مجدد ، AFC طی نامه ای اعلام کرد از خانم محسنی تا پایان سال 2018 در مسابقات استفاده نخواهد کرد.

8- برای دوره MA Course فدراسیون فوتبال که در تاریخ 2/6/97 لغایت 6/6/97 برگزار شد از خانم محسنی دعوت شد ، نامبرده در این کلاس حضور پیدا کرد، اما  در تست های آمادگی جسمانی را به دلیل ارائه مدارک پزشکی  شرکت نکرد.

9-گفتنی است، خانم محسنی از سال 94 به بعد از حضور در تست های پیش فصل لیگ برتر و تست هایی که به منظور لیست بین المللی از داوران گرفته شده با طرح دلایل مختلف از قبیل جراحی بینی، پا درد به دلیل انحراف کشکک زانو و غیره امتناع کرده است.


بیشتر بخوانید:

اسامی داوران هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

واکنش فغانی به خبر محرومیتش از قضاوت فینال جام جهانی چه بود؟

مدیر بخش توسعه دپارتمان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا: ایران یکی از قدرت های برتر داوری آسیاست


انتهای پیام / 
 

اظهارت غیاپی درباره حرف های سمانه محسنی 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۲۲:۰۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
من حرف هاشو شنیدم توی برنامه نود معلوم بود حق باهاش نیست.
آخه تست ندادن واسه عمل بینی،
ورزش حرفه ای و این همه پز زنانه.....‌؟!؟!