کریشانتا پریرا از سریلانکا ، به عنوان داور دیدار رفت دو تیم السد و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از «الرای»؛ کمیته داوران AFC نامزدهای داوری  دیدار های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کرده و در این بین کریشانتا پریرا از کشور سریلانکا به عنوان داور دیدار تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده است.

در ادامه اما رسانه قطری اتهام بزرگی درباره ی وضعیت پریرا زد و نوشت:پریرا و همکاران او ، جز ضعیف ترین داروان آسیا هستند و برای مثال در دیدار قبلی تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران ، در حالی که سید جلال حسینی به عمد با دست خود توپ را لمس و مانع گلزنی یاران ما شد ، هیچ اخطاری را از داور دیدار دریافت نکرده و این عملکرد پریرا سبب خشم بیشتر بازیکنان ما شد.

روزنامه قطری افزود:او پس از دیدار میان تیم های پرسپولیس و السد در چهارچوب لیگ قهرمانان آسیا ، بار دیگر سرمایه گذاری بزرگی را انجام داده و به دنبال آن است تا در مرحله نیمه نهایی نیز دیدار این 2 تیم را قضاوت کند.البته باید گفت پریرا در دیدن و تشخیص خطاهای دیدار های فیزیکی ناتوان است و این موضوع می تواند به نفع پرسپولیس ایران تمام شود.


بیشتر بخوانید:

ساعت پرواز پرسپولیس به دوحه مشخص شد/ سید جلال به دیدار مقابل السدقطر می‌رسد

۳ بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت/ خشونت، گریبان گیر اصلی یاران برانکو

برانکو:هوادران انتظار دارند ما در کهکشان اول باشیم/فلسفه هجومی تیم پرسپولیس هیچگاه تغییر نخواهد کرد


انتهای پیام/

اتهام تند رسانه قطری به داور سریلانکایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
mostafa
۰۹:۲۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
پارسال بازی برگشت الهلال وپرسپولیس که پنالتی الهلال بیرون محوطه بودش ویه پنالتی مسلم پرسپولیس رو اون داور عمانی نگرفتش سطح داوری ها ضعیف نبودش وبازی العین واستقلال دوتا پنالتی مزخرف به ضرر استقلال گرفتش
آخرین اخبار