نیکوکاران، موسسات خیریه، نهاد‌های دولتی و خصوصی شهرستان بجستان ۳۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

مشارکت ۳۰ میلیون تومانی نیکوکاران بجستانی به جشن عاطفه‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد مرتضوی سرپرست کمیته امداد بجستان با اشاره به اهمیت ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی، گفت: جشن عاطفه‌ها و فعالیت‌های نیکوکاری علاوه بر کمک‌های مادی، فرهنگ انفاق و احسان را ترویج می‌دهد.

وی زنده نگه داشتن حس نوع دوستی و تقسیم کردن شادی را یکی از آثار کمک کردن دانست و افزود: کمک کردن به هم نوع برای هر دوطرف فایده دارد؛ یکی مشکلش رفع می‌شود و دیگری تکلیف الهیش را در مقابل نیازمندان ادا می‌کند.

مرتضوی ادامه داد: در جشن عاطفه‌ها سال گذشته ۳۴ میلیون تومان جمع آوری شده بود که  امسال مبلغ ۳۰ میلیون تومان، بیش‌تر در قالب غیرنقدی و با مشارکت موسسه خیریه انصار الحجه (ع)، سپاه و اداره اوقاف انجام گرفته است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان بجستان در پایان از همه خواست تا در امر خیر و کمک به کمیته امداد مروج باشند و گفت: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری کد #۵۱۲۰*۸۸۷۷۹* از تلفن همراه خود پرداخت کنند.

 شهرستان بجستان حدود ۳۵ هزار نفر جمعیت دارد که برخی نواحی آن دارای ضریب محرومیت شش است.

انتهای پیام// م. ط
 

افزایش مشارکت نیکوکاران بجستانی در جشن عاطفه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار