ملی پوش شنا گفت: برای رقیب قزاقستانی ام نقشه ای دارم تابتوانم دوباره به مدال طلابرسم.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، شاهین ایزدیار بعد از تصاحب سومین گردن آویز طلا گفت: «خدا را شکر در سومین روز از سومین دوره پاراآسیایی سومین مدال را در کلاس SM10 به دست آوردم. هنوز 4 ماده دیگر برایم باقی مانده که فردا دو ماده و در روزهای دیگر نیز دو ماده بعدی را پشت سر می گذارم. انشالله در تمام مسابقات بتوانم با کسب مدال طلا، دل مردم کشورم را شاد کنم.»


ایزدیار که حالا دیگر ستاره پرنور کاروان ایران با کسب سه مدال طلا به حساب می آید، تاکید کرد: «در حال حاضر رقیب قزاقستانی من در هر سه ماده، پس از من مدال نقره را کسب کرده و این موضوع قابل پیش بینی است که حریفان دیگر از من بدشان بیاید چون مثل یک گربه سیاه برای شان شده ام اما تخصص آن شناگر قزاق در 400 متر آزاد است زیرا رکورد بهتری نسبت به من دارد. البته برای او نقشه دیگری دارم و می خواهم در همان ماده نیز این شناگر را شکست بدهم و باز هم مدال طلا بگیرم.»


شاهین در خصوص بیماری اش تصریح کرد: «سرماخوردگی من از روز اول تا به حال اذیتم کرده و نمی گذارد رکوردهای جدیدی بزنم. می خواستم همه رکوردها را جابجا کنم ولی به خاطر سرماخوردگی، عملکردم با اختلال همراه شده با این حال فقط یک صدم ثانیه بالاتر از رکوردم شنا کردم و مهم تر از آن، توانستم مدال طلا کسب کنم. روز به روز بهتر شده ام به خصوص اینکه سینوزیت دارم ولی به خاطر مسابقات، نمی توانم آنتی بیوتیک مصرف کنم و مجبورم با همین دردی که دارم، بسازم!»


قهرمان کشورمان در نهایت گفت: «طی دو روز گذشته، دو مدال طلایم را به دو مربی خود تقدیم کردم. می خواهم بگویم طی این سال ها، مربیان زیادی برای پیشرفت من زحمت کشیده اند اما این طلا را به صابر مهری دکتر روانشناس خودم تقدیم می کنم که خیلی کمک کرد به این نقطه برسم.»

 


بیشتر بخوانید: 

طلاى ناب ايران در دسته ٧٢ كيلوگرم وزنه بردارى

سپهوند یک طلای دیگر برای ایران به ارمغان آورد

پاکباز: به خاطر اشتباه فنی خودم و مربی‌ام طلا را از دست دادم


 

 

 

انتهای پیام/

 

 

اظهارات ایزدیار درباره مسابقات شنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار