رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۵۰ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی حافظ جزء ۳۰ قرآن در استان باشند.

150 هزار دانش آموز کرمانشاهی حافظ قران می شوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  گفت: انتظار می‌رود تا پایان سال ۱۵۰ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی حافظ جزء ۳۰ قرآن در استان باشند و آغاز اجرای طرح در مدارس ۲۰ مهرماه خواهد بود.

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:از اولویت‌های سازمان اوقاف طرح تربیت حفاظ در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور است و سهمیه امسال  استان کرمانشاه  ۲۳ هزار نفر است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۵ هزار نفر در این طرح اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۸ هزار نفر در طرح حفظ موضوعی، ۶ هزار نفر در حوزه حفظ ترتیبی به شیوه حضوری و ۴۰۰ نفر در حفظ مجازی شرکت دارند.

حجت‌الاسلام میرزایی اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ نیز اداره‌کل اوقاف در راستای تحقق اهداف این طرح اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش استان و نهضت قرآن‌آموزی حفظ جزء ۳۰ قرآن کرده است طرح نهضت قرآن‌آموزی در آموزش و پرورش اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ز


حضور 23 هزار کرمانشاهی در طرح  حافظان قران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.