سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:برخی بانکها شرایط ویژه برای زلزله زدگان را در نظر نمی گیرند و این مانعی برای پرداخت تسهیلات به این واحدها است.

۱۸۶ واحد صنعتی در اثر زلزله خسارت دیدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محسن رستمی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه  با بیان اینکه تعداد ۱۸۶ واحد در این مناطق خسارت دیده اند که ۳۴ واحد آن به میزان ۶۵۰ میلیارد ریال در کرمانشاه است گفت:قبل از زلزله ۱۳۳ واحد فعال و ۵۳ واحد غیر فعال داشتیم که اکنون تعداد واحدهای فعال به ۱۵۲ واحد رسیده است و می توان گفت از تهدید زلزله به عنوان یک فرصت استفاده کردند.

وی  افزود: تعداد ۱۱۵ واحد صنعتی با بدهی ۳۶۶ میلیارد تومان نیازمند امهال هستند و ۱۲۴ واحد با مبلغ ۳۳۱ میلیارد تومان درخواست تسهیلات دارند.

وی ادامه داد: از تعداد ۱۲۴ درخواست تسهیلات تا کنون ۳۱ مورد با رقم ۲۰ میلیارد تومان مصوب شده که ۲۱ مورد با ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان منجر به عقد قرارداد و ۷ مورد در مرحله نهایی هستند.

رستمی همچنین گفت: تعداد ۶۰ واحد صنعتی در سرپل ذهاب، براثر زلزله دچار خسارت شدند که از این تعداد ۴۹ واحد برای دریافت تسهیلات به ارزش ۱۲۴ میلیارد تومان و اشتغال ۷۱۴ نفر ثبت نام کرده اند  از این ۴۹ مورد درخواست ۲۲ مورد پرداخت تسهیلات مصوب و۱۴ مورد نیز منجر به پرداخت شده است.


انتهای  پیام/ز

 

۱۱۵ واحد صنعتی با بدهی ۳۶۶ میلیارد تومان نیازمند امهال هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.