رئیس سازمان صنعت معدن و تجات استان سمنان گفت: چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ۶۴۵ طرح اشتغالزایی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان پرداخت شده است.

صدور ۲ هزار و ۲۹۴ پروانه مشاغل خانگی در استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان سمنان درنشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران بابیان اینکه چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان پرداخت‌شده است گفت: این تسهیلات به ۶۴۵ طرح اشتغالزایی از ابتدای سال جاری تاکنون تعلق‌گرفته است.

وی در ادامه افزود: ۸۹۸ طرح مشاغل خانگی در استان سمنان برای دریافت هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح مشاغل خانگی در استان، دو هزار و ۸۰۰ نفر در سامانه مرتبط با این امر ثبت‌نام کرده‌اند و پروانه مشاغل خانگی برای دو هزار و ۲۹۴ نفر تاکنون صادرشده و این افراد درزمینهٔ هایی مانند سوزن دوزی، کیف دوزی، چرم، حسابداری، قالی بافی و غیره مشغول به کار هستند.

اسودی عنوان کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی با هدف استفاده از ظرفیت‌های فراوان مشاغل خانگی ازجمله پایین بودن هزینه، انعطاف‌پذیری و جلوگیری از هدر رفت منابع است و افزایش سهم مشاغل خانگی در اقتصاد مناطق، حضور کسب‌وکارهای خانگی در عرصه ملی، اتصال به بازارهای هدف و توانمندی متقاضیان اجرا می‌شود.

انتهای پیام / گ

۴.۸میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در سمنان پرداخت شد

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.