مدیر کل تعاون ، کار و رفاه امور اجتماعی استان سمنان گفت: در حال حاضر حدود 30 واحد تولیدی که به آنها تسهیلات پرداخت شده بود توسط کمیته نظارتی بازدید شدند.

اسماعیل غنیان مدیر کل تعاون ، کار و رفاه امور اجتماعی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت:  با توجه به شرایطی که وزارت کار اعلام کرده مقداری از سهمیه پرداخت تسهیلات استان سمنان افزایش پیدا کرده و 30 درصدی که به صورت ملی مانده بود ابلاغ شد و امروز در جلسه کارگروه اشتغال مطرح شد.

وی افزود: استان سمنان از قبل به 5/1 برابر سهمیه مصوب و انعقاد قرارداد رسیده بود که با توجه به شرایط جدید کمیته های فنی فعال شده تا طرح ها را بررسی کرده و از این طریق به توسعه و اشتغال روستایی استان کمک کنند.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه امور اجتماعی استان سمنان تصریح کرد : در حال حاضر حدود 30 واحد که به آنها تسهیلات پرداخت شده بود توسط کمیته نظارتی بازدید شدند و با توجه به اینکه عمده طرح های روستایی ایجادی است ، نظارت در راستای عدم انحراف و هزینه نابه جای تسهیلات صورت می گیرد .

وی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری بانک ها و دستگاه های اجرایی و کمیته نظارت باعث ایجاد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال بهتری در روستا های استان شویم . 

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه کارگروه اشتغال استان

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.