رئیس دانشگاه ایلام گفت: دانشگاه ایلام هرساله برای ایام اربعین برنامه ویژه‌ای دارد و موکب معاونت فرهنگی این دانشگاه در مرز کشور برپا و میزبان مسافران دانشجوی اربعین است.

برپایی موکب دانشگاه ایلام در ایام اربعین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; محمد علی‌اکبری گفت: دانشگاه ایلام هرساله برای ایام اربعین برنامه ویژه‌ای دارد و موکب معاونت فرهنگی این دانشگاه در مرز کشور برپا و میزبان مسافران دانشجوی اربعین است.

وی افزود: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام هرسال به‌صورت داوطلبانه در موکب دانشگاه در مسیر حرکت مسافران اربعین حاضر می‌شوند و باجان و دل از این مسافران سفر معنوی پذیرایی می‌کنند.

علی اکبری اضافه کرد: موکب دانشجویی دانشگاه ایلام در مدت ۱۰ روز برپا است و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در این موکب اجرا می‌شود

علی‌اکبری اظهار کرد: با توجه به جایگاه دانشگاه ایلام به‌عنوان دانشگاه مادر، هماهنگی بین دانشگاه‌ها و تقسیم‌کار توسط این دانشگاه صورت می‌گیرد و مانند سال‌های قبل تلاش می‌کنیم پذیرایی در خودشان شأن مسافران زیارت عتبات عالیات داشته باشیم.

رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به اینکه خدمات متناوبی به جامعه دانشگاهی که در مراسم اربعین حضور پیدا می‌کنند ارائه می‌شود، ادامه داد: فعالیت‌های های فرهنگی، ارائه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی که زوار به آن نیاز دارند، ارائه اطلاعات سفر، ازجمله فعالیت‌هایی است که توسط دانشگاه ایلام صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/اس

 

 

 

موکب دانشگاه ایلام در اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.