تیم ملی سنگنوردی همدان به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

دعوت تیم ملی سنگنوردی همدان به مسابقات قهرمانی آسیابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا گوهری، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان گفت : مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در دورده سنی نوجوانان و جونان در کشور چین برگزاری می شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای تدارکاتی و تمرینات لازم جهت آمادگی سنگنوردان کشورمان برای حضور در این دوره از مسابقات افزود: متین بیات، راحیل رمضانی و زهرا سیفی از سنگنوردان خوش آتیه همدانی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی چین دعوت شدند.

 رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان در ادامه افزود: سابقه، تمرینات و پیشینه این سه سنگنورد همدانی خوب ارزیابی کرد.

گوهری خاطرنشان کرد:با توجه نزدیک شدن به فصل سرما و صعود حداکثری کوهنوردان در روزهای پایانی هفته به منطقه پناهگاه های دشت میشان نیاز مبرم تامین سوخت داردکه با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان همدان این سوخت برای فصل پاییز و زمستان سال جاری تامین شد.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان گفت: 18هزار لیتر گازوئیل و 3هزار لیتر نفت تهیه و به پناهگاه های دشت میشان حمل شده است.

گفت این مسابقات از تاریخ 10 تا14 آبان امسال در کشور چین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ

دعوت تیم ملی سنگنوردی از سنگنوردان همدان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.