پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی سنگ ‌نوردی ‌کمباین برای اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا در همدان برگزار می شود.

اردوی آمادگی تیم ملی سنگ ‌نوردی ‌کمباین در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛گوهری ،رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی سنگ ‌نوردی ‌کمباین برای اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا از 16 تیرماه جاری در سالن سنگنوردی فرهاد همدان دایر می شود.

وی اظهار داشت: این اردوی آماده سازی تا 22 تیرماه جاری در سالن سنگنوردی فرهاد برگزار می شود و 9 سنگنورد ملی پوش در این اردو حضور خواهند شد.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان با بیان اینکه تیم ملی سنگنوردی کشورمان برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی آماده می شود اضافه کرد: راحیل رمضانی و متین بیات دو سنگنورد استان نماینده همدان در این اردو خواهند بود.

وی اضافه کردد: آرتیمس فرشاد یگانه سرمربی تیم ملی در این اردو خواهد بود و زهرا بهرامی و اکبرثابت کار دو مربی همدانی نیز در کادر مربیگری تیم ملی حضور دارند.

گوهری با بیان اینکه  از چهار اردوی گذشته تیم ملی سه اردو در همدان بوده است ادامه داد: سالن سنگنوردی زنده یاد فرهاد میرزاجانی همدان با برخورداری از استانداردهای بین المللی بهترین موقعیت را برای برپایی اردوی تیم های ملی سنگنوردی کشور فراهم ساخته و اکنون به عنوان پایگاه قهرمانی این رشته در کشور حایز اهمیت است.

انتهای پیام/ ش

پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی سنگ ‌نوردی ‌کمباین در همدان

برچسب ها: سنگنوردی ، کوهنوردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.