رئیس آکادمی ملی المپیک این روزها به همراه کاروان المپیکی جوانان ایران به آرژانتین سفر کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رضا قراخانلو رئیس اسبق کمیته ملی المپیک  که سابق بر این در پژوهشکده تربیت بدنی وزارت علوم شاغل بود این روز ها در سفر آرژانتین  است.

گفته می شود قراخانلو کماکان در تربیت بدنی وزارت علوم  به عنوان مشاور شاغل است و البته ریاست آکادمی ملی المپیک را هم بر عهده دارد اما با وجود شرایط ارزی و هزینه های بالای سفر به آرژانتین،  به همراه کاروان المپیکی ایران عازم این کشور شده است.

چندی قبل در یک اتفاق نادر و البته تاسف بار انفجاری در آکادمی ملی المپیک رخ داد و 3 تن از کارگران حاضر در مجموعه جان خود را از دست دادند.

هنوز از شوک این اتفاق خارج نشدیم که خبر می رسد سیستم های آب گرم این مجموعه دچار مشکل اساسی است و با توجه به کاهش دما در روزهای اخیر مشکلاتی را برای ورزشکاران بوجود آورده است.

رئیس آکادمی ملی المپیک ایران به جای پرداختن به این مشکلات، این روزها بوینس آیرس را می گردد و بدون ایفای نقش، ارزهای دولتی را خرج می کند.

خانواده های داغدار این 3 گارگر هنوز تکلیفشان روشن نیست و داغشان تازه تر از آنست که ما بتوانیم درک کنیم اما آقای رئیس جای حل معضل های فراوان در آکادمی ملی المپیک به دنبال گردشگر ورزشی در کنار کاروان ایران هستند.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک قرار بود ظرف 3 ماه رئیس جدید آکادمی ملی المپیک را معرفی کند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

 صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک باید هر چه سریعتر تکلیف  این پست را روشن کند، هر چند معتقدیم که یک حکم مشاوره هم می تواند سفر آقایان را موجه جلوه بدهد.

امیدواریم بعد از سفر  آرژانتین رئیس کمیته ملی المپیک افراد متخصص و تحصیلکرده و مدیران جوان و آکادمیک  را برای این پست  انتخاب کند اما متاسفانه صالحی امیری در این مورد هم  تا کنون خوب عمل نکرده است تا یک نمره منفی دیگر در کارنامه کاری او در بخش غیر تخصصی اش ثبت شود.


بیشتر بخوانید:

با اعلام فیفا قربانی و مافی نژاد به میانمار می روند

حریفان تیم ملی فوتبال بانوان در دور اول مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو مشخص شد


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ورزشی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
چرا باید یک پست تخصصی به یک غیر متخصص داده شود باید به جوانها میدان
آخرین اخبار