ملی پوش تیم ملی کشورمان با امیدواری نسبت به بهتر شدن امکانات اردوها و بازی های تدارکاتی تیم ملی کشورمان گفت: همه به دنبال بهتر شدن وضعیت هستند و فکر می کنم که کار سختی در مرحله گروهی جام جهانی نداریم.

افشین کاظمی ملی پوش تیم ملی فوتسال کشورمان در اردی تیم ملی و در گفت و گو با  خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،  اظهار داشت: به نظرم همه دنبال این هستند که روز به روز همه چیز بهتر شود؛ اردوی خوبی را داشتیم و این اردوی مرحله دوم است و فکر میکنم روز به روز بهتر شود و از هفته دیگه به اکادمی المپیک و یا کمپ تیم ملی می رویم و انشاالله با نزدیک شدن به جام جهانی همه مصمم تر می شوند تا نتیجه بهتری بگیریم.
کاظمی گفت: جام جهانی جای بهترین هاست و قرعه ای که برای ما بیرون آمده است همه تیم های پر قدرت هستند. اما بازیکنان ما هیچ چیزی کم ندارند و هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر تکنیکی جز خوب های دنیا هستند. انشاالله شرایط با توجه به قول های داده شده بهتر شود و بتوانیم از نام مملکتمان دفاع کنیم.
افشین کاظمی اضافه کرد: باید بازی های تدارکاتی بهتری در انجام می شد؛ بازی خوبی با برزیل داشتیم اما متاسفانه برزیلی ها که می خواستند هم با ایران و هم با آذرباییجان دیدار کنند؛ فکر می کنم به دلیل لغو شدن بازی با آذرباییجان بازی با ما را نیز لغو کردند. ولی به نظر می رسد درحال برنامه ریزی های خوبی هستند و بازی با تیم ملی ازبکستان و چند جانبه تایلند در پیش است.
اما با بازی های بهتر نیز می توانستند دست کادر فنی را باز بگذارند. اما حالا که بازی های بهتری با تیم های نزدیک از نظر رنکینگ جهانی و تیم های اول و دوم دنیا نتواسته اند برنامه ریزی کنند؛ ما امیدواریم که با توجه به بازی هایی که برایمان در نظر گرفته اند بتوانیم با آمادگی کامل به مصاف رقبا در جام جهانی برویم و بتوانیم نتیجه خوب و قابل قبولی بگیریم.
افشین کاظمی؛ ملی پوش تیم ملی کشورمان در انتها گفت: بازی با اسپانیا؛ همانند جام جهانی قبلی که دو بر صفر عقب بودیم و بچه ها ثابت کردند که بازی را می توانیم مساوی کنیم و فکر می کنم روبرو این تیم انگیزه کافی را داریم؛ مصاف با مراکش و آذرباییجان را باید با انگیزه بیشتری پیگیری کنیم. چون مراکش تیم خشن تری نسبت به بقیه تیم هاست و جام جهانی گذشته نیز توانستیم این تیم را دو یک شکست دهیم و فکر می کنم کارمان در گروه زیاد سخت نباشد؛ حریفان خوبی در گروه داریم اما ایران نیز جز تیم های مطرح دنیا محسوب می شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار