این روز‌ها برخی از حرکات و رفتار‌های بازیکنان استقلال باعث می‌شود تا روز‌های شلوغی را در کمیته انضباطی این باشگاه نظاره گر باشیم.

روزهای شلوغ کمیته انضباطی باشگاه استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال شب گذشته به همراه فرزندش ایران را ترک کرد تا در تعطیلی تمرینات آبی پوشان دیداری با خانواده در دوبی داشته باشد.

طبق هماهنگی های صورت گرفته شفر روز پنج شنبه به تهران باز می گردد تا در تمرینات تیمش حضور پیدا کند.

 

2 بازیکن خارجی استقلال راهی کشورهایشان شدند

الحاجی گرو و نیومایر 2 بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال در تعطیلی تمرینات تیمشان راهی کشورهایشان شدند تا پس از حضور در کنار خانواده دوباره راهی تهران شوند و تمرینات خود را برای رویارویی با تیم سایپا در چارچوب رقابت های لیگ برتر از سر بگیرند.

وضعیت مصدومیت بازیکنان استقلال

فرشید اسماعیلی بازیکن تیم فوتبال استقلال شنیده می شود از ناحیه زیر شکم دچار آسیب دیدگی جزیی شده و این بازیکن قرار است با حضور در کلینیک استقلال وضعیت مصدومیت خود را دنبال کند .به این ترتیب حضور او در بازی مقابل سایپا می تواند در هاله ای از ابهام قرار دارد مگر اینکه وی با صلاح دید پزشک برای آبی پوشان به میدان برود.

طارق همام بازیکن عراقی آبی پوشان پایتخت دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و این بازیکن با وضعیتی که دارد می تواند در بازی هفته نهم لیگ برتر استقلالی ها را همراهی کند.

علی کریمی به دلیل آسیب دیدگی جزیی زیر نظر پزشکان تیم ملی مصدومیت خود را دنبال می کند.

نیومایر بازیکن خارجی استقلالی ها نیز این روز ها مصدومیت از ناحیه پای خود را پشت سر می گذارد تا آماده بازی های پیش رو شود تا برای آبی ها به میدان برود.

کمیته انضباطی در انتظار طارق همام

 طارق همام با وجود مصدومیت جزیی روز گذشته (دوشنبه) در دیدار دوستانه نیروی هوایی عراق شرکت کرده و برای تیم سابقش بازی کرده که این موضوع باعث ناراحی مدیران استقلال شده و در همین راستا مسئولان باشگاه در نظر دارند این بازیکن را بابت این مساله به کمیته انضباطی فرا بخوانند تا این بازیکن پاسخگوی کار خود باشد چرا که استقلالی ها پیش از این از همام خواسته بودند به دلیل داشتن مصدومیت در هیچ مسابقه ای شرکت نکند.

پیش از این نیز حسینی دروازه بان استقلال به دلیل اظهاراتش بابت جدایی از تیم استقلال به کمیته انضباطی باشگاه فرا خوانده شده بود.

كارت قرمز بگيران استقلالى در كميته انضباطى

مديران باشگاه استقلال در نظر دارند تمامى بازيكنانى كه در رقابت هاى ليگ برتر ،جام حذفى و ليگ قهرمانان آسيا كارت قرمز دريافت كردند را به جلسه كميته انضباطى احضار كنند و جريمه اى براى آنها در نظر بگيرند.

تمديد قرارداد با دروازه بان معترض استقلال

با توجه به اظهارات اخير حسينى دروازه بان تيم فوتبال استقلال در نهايت مديران باشگاه در نظر گرفتند در نشستى با حسينى هم قرارداد او را تمديد كنند و اینکه شنیده می شود از قرارداد او ده درصد کم می شود را یکی از مدیران استقلال رد کرد.

حضور مجیدى روى نیمکت استقلال تکذیب شد

در حالى که شنیده مى شد قرار است فرزاد مجیدى جانشین حاجیلو و به عنوان سرپرست جدید استقلال منصوب شود، اما این خبر توسط یکى از مدیران استقلال تکذیب شد. این مدیر اعلام کرد استقلالى‌ها براى تغییر سرپرست تیم تصمیمى ندارند و قرار نیست مجیدى روى نیمکت آبى پوشان بنشیند.

عذرخواهى تلفنى حسینى از استقلالى‌ها

شنیده مى شود حسین حسینى دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از صحبت درباره جدایى از جمع آبى پوشان، به صورت تلفنى با مدیران باشگاه تماس گرفته و بابت این موضوع عذرخواهى کرده است.


بیشتر بخوانید:

وضعيت حضور مدير عامل مستعفى در هيئت مديره استقلال

شبه قرارداد ترکمنچای در باشگاه استقلال بسته شد

شفر و ساشا تهران را ترک می کنند/احضار حسینی به کمیته انضباطی

فتحى: تغییری در کادرفنى استقلال نداریم/ پیگیر وضعیت قرارداد ساناک و پرونده سوپرجام هستیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار