سرمربی تیم فوتبال استقلال به همراه فرزندش تهران را ترک می کند .

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به تعطیلی تمرینات تیم فوتبال استقلال  قرار است شفر به همراه ساشا فرزندش امروز راهی دبی شوند .

شفر برای دیدار با خانواده امروز به دبی ی رود و نهایتا تا روز شنبه خود را به تهران می رساند تا در تمرینات تیمش حضور پیدا کند .

احضار حسینی به کمیته انضباطی

حسینی دروازه بان جوان تیم فوتبال استقلال که پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان در چارچوب رقابت های لیگ برتر به سیم آخر زد و از جدایی سخن گفت در حال حاضر باید به اردوی تیم ملی اضافه شود و در همین راستا مدیران باشگاه استقلال پس از اتمام حضور وی در اردوی تیم ملی او را برای پاسخگویی به کمیته انضباطی احضار خواهند کرد .

6 ملی پوش استقلال به اردوی تیم ملی اضافه می شوند

6 ملی پوش تیم فوتبال استقلال پس از بازگشت از سفر اهواز و پشت سر گذاشتن 2 دیدار در رقبت های لیگ برتر و جام حذفی قرار است از امروز در اردوی تیم ملی حاضر شوند و تمرینات خود را زیر نظر کی روش دنبال کنند .

پيشنهادات اروپايى حسينى از راه رسيد

در حالى كه مطرح شده حسين حسينى دروازه بان جوان تيم فوتبال استقلال از ٢ تيم اروپايى پيشنهاد دارد اما مديران استقلال اين موضوع را تكذيب كردند حسينى تا پايان فصل با استقلال قرارداد دارد و وى تنها با دريافت رضايت نامه از مديران استقلاد مى تواند از جمع آبى پوشان جدا شود كه البته استقلالى ها اجازه جدايى را به حسينى نخواهند داد.

آخرین وضعیت بازیکن عراقى استقلال

طارق همام پس از مصدومیت در دربى 88 دیدار هاى بعدى تیمش را از دست داد تا به مداواى پاى خود برسد.

این بازیکن به بازى هاى تیم ملى عراق هم نرسید اما می تواند دیدار هفته نهم رقابت هاى لیگ برتر مقابل سایپا با صلاحدید وینفردشفر به میدان برود.

آغاز تمرینات استقلال از جمعه

با توجه به تعطیلى تمرینات تیم فوتبال استقلال از سوى شفر قرار است آبى پوشان پایتخت از روز جمعه هفته جارى دور جدید تمرینات را براى رویارویى مقابل سایپا پیگیری کنند.

وینفرد شفر به همراه فرزندش روز جمعه از دوبى به تهران باز مى گردد تا در تمرینات استقلال حاضر باشد.

وضعيت حضور جبارى در استقلال

در حالى كه شنیده می‌شود فتحى در آخرين پيشنهاد کارى خود به مجتبى جبارى، مربيگرى در تيم هاى پايه را پيشنهاد كرده كه اين بازيكن، پیشنهاد او را رد كرده است اما اين موضوع توسط يكى از مديران استقلال تكذيب شد.

جبارى فقط براى پيگيرى مطالبات خود به باشگاه استقلال رفته و بحث حضور او در تيم هاى پايه و بزرگسال استقلال به عنوان مربى كذب است.


بیشتر بخوانید:سرپرست باشگاه استقلال به استقبال آبی پوشان رفت

فتحى: تغییری در کادرفنى استقلال نداریم/ پیگیر وضعیت قرارداد ساناک و پرونده سوپرجام هستیم

استقلال به لیگ برتر اسپانیا رسید/حسینی به کمیته انضباطی احضار شد


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار