رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت:امنیت اجتماعی تضمین‌کننده آرامش و امنیت اقتصادی است که این امر در فعالیت اصناف نقش قابل‌توجهی دارد و منجر به حفظ سرمایه فعالان حوزه اقتصادی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف استان اصفهان در رابطه با برگزاری همایش اصناف و پلیس اظهار کرد: این همایش به صورت سالانه هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

وی در همین راستا افزود: امنیت اجتماعی تضمین‌کننده آرامش و امنیت اقتصادی است که این امر در فعالیت اصناف نقش قابل‌توجهی دارد و منجر به حفظ سرمایه فعالان حوزه اقتصادی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان بیان کرد: این همایش به صورت سالانه و به پاس قدردانی از نیروهای سبزپوش ناجا برگزار می‌شود و طی آن در رابطه با محورهایی نظیر اصناف و اماکن نیروی انتظامی، اصناف و مدیریت اطلاعات نیروی انتظامی، اصناف و مدیرت آگاهی نیروی انتظامی بحث و بررسی می‌شود.

جهانگیری در پایان تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش‌ها حفظ آرامش و امنیت در سطح جامعه و تعامل بیشتر میان اصناف و نیروی انتظامی است که این امر نقش تعیین‌کننده‌ای در سلامت کسب‌وکار دارد.

 

انتهای پیام/م

 

صحبتهای رئیس اتاق اصناف استان اصفهان درباره برگزاری همایش اصناف و پلیس

برچسب ها: اصناف ، اخباراقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار