دبیر کانون انجمن صنفی کامیون داران استان اصفهان گفت: 40 هزار حلقه از این لاستیک‌ها آزاد و حدود15 هزار حلقه نیز درسازمان انبار تملیکی بوده که تا هفته آینده توزیع می‌شود؛اما باز هم با کمبود لاستیک روبه‌رو هستیم.

 احمدکریمی دبیر کانون انجمن صنفی کامیون داران استان اصفهان در مورد عمده خواسته‌های تراکتورداران ورانندگان ماشین‌های سنگین در گفت و گو ی اختصاصی  باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  اظهار کرد: تامین لاستیک، قطعات یدکی و روغن از مهم‌ترین خواسته‌ی آنان است.

وی با اشاره به تعریف سامانه‌ی خرید لاستیک از سوی دولت بیان داشت: براساس گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت و کمسیون عمران مجلس تا شهریور امسال، حدود70 درصد لاستیک تامین نشده است.

دبیر کانون انجمن صنفی کامیون داران استان اصفهان در مورد راهکار حل مشکل تامین تجهیزات این صنف تصریح کرد: در روزهای پیش، دولت 500 هزار حلقه لاستیک ارز آزاد و تعرفه گمرکی 5 درصد به آن اختصاص داد.

وی افزود: 40 هزار حلقه از این لاستیک‌ها آزاد و حدود15 هزار حلقه نیز درسازمان انبار تملیکی بوده که تا هفته آینده توزیع می‌شود؛اما باز هم با کمبود لاستیک روبه‌رو هستیم.

کریمی با اشاره به تعداد فراوان حمل و نقل ناوگان فعال عنوان کرد: این فراوانی بهدلیل سیاست‌های غلط حمل‌و‍‌نقل جاده‌ای است وبا 50 درصد همین ناوگان، ‌می‌توان حمل‌و‌نقل جاده‌ای را اداره کرد.

دبیر کانون انجمن صنفی کامیون داران استان اصفهان با اشاره به افزایش سرسام‌آور قیمت لاستیک و قطعات یدکی و کمبود آن در کشور،بیان داشت: دولت و مجلس شورای اسلامی از مشکلات این صنف آگاه است و از هیچ اقدامی در جهت کاهش مشکلات آنا‌ها فرو‌گذار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تجمع و اعتراض مشکلی را رفع نمی‌کند، افزود:این انجمن صنفی هیچ‌گونه تجمعی را تایید نمی‌کند.

 

انتهای پیام /س

اعتراض ماشین های سنگین در رابطه با لاستیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.