فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و درون خودرو در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده توسط ماموران انتظامی شهرستان شیراز، مشخص شد سارقان با پرسه زنی در اطراف خودرو و دوچرخه‌های پارک شده در خیابان، اقدام به سرقت می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی اعضای باند سارقان در یکی از محله‌های شیراز شدند و در یک عملیات ضربتی هر ۳ سارق که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ القاصی تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله به ۲۶ فقره سرقت درون خودرو و دوچرخه در شیراز اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: شهروندان حتما سیستم‌های دزدگیر بر روی وسایل نقلیه خود نصب کنند تا مجرمان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در شیراز

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار