معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ستواندوم مرتضی کارچانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیب و سوران در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد هادی مرعشی  معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این درگیری که ظهر امروز در روستای سیب بخش مرکزی شهرستان سیب و سوران رخ داد ۲ نفر از قاچاقچیان نیز به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: ستواندوم کارچانی بر اثر اصابت یک تیر به گردن زخمی و به بیمارستان منتقل شد که با وجود تلاش پزشکان در بیمارستان به شهادت رسید.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیب و سوران از اهالی استان مرکزی است.

سیب و سوران در فاصله ۳۷۰ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در نزدیکی مرز پاکستان واقع شده است.

کشف 250کیلوگرم موادمخدر از قاچاقچیان

علی اصغر افتاده مشاور رسانه‌ای و تنویر افکار عمومی استاندار سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ظهر امروز در پی خبر انتقال مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر سیب سوران در محور روستای سیب این شهرستان اقدام به کمین کردند و در نهایت با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند.

علی اصغر افتاده افزود: در این درگیری ستوان دوم مرتضی کارچانی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر سیب و سوران به دلیل شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد و دو قاچاقی نیز به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: در این درگیری سه قاچاقچی دیگر متواری شدند و ماموران نیز دو دستگاه خودرو با ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدرر، دو قبضه سلاح کلاش و خشاب کشف کردند.

به گفته وی، ماموران در صدد شناسایی و دستگیری افراد متواری هستند و گزارش تکمیلی به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
خدا لعنت کنه انهای که مواد مخدر کشت میکنن
آخرین اخبار