معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت:برخی مدیران هنوز موضوع پدافند غیر عامل را جدی نگرفته و درک و تلقی درستی از آن ندارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در جلسه شورای پدافند غیرعامل گفت: مدیران احتمال حملات سایبری را چندان جدی نمی‌گیرند در حالی که ممکن است در صورت بی توجهی خطرات بالایی را از لحاظ سرقت اطلاعات و سایر موارد به وجود آورد.

آشناگر افزود: دستگاه‌های اجرایی به طور حتم باید با شرکت مخابرات و ارتباطات همکاری لازم را انجام دهند.

وی عنوان کرد: این موضوعات باید به حراست دستگاه‌ها ابلاغ شود تا کاربران، موظف به حفاظت بیشتر از دستگاه‌های خود شوند.

آشناگر ادامه داد: گاهی اوقات انجام خدمات اداری و کار‌های اینترنتی از یک سرور ممکن است سطح آلودگی را افزایش دهد که باید در این باره توجه کافی را داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ادامه با اشاره به هفته پدافند غیرعامل، افزود: برنامه‌های این هفته باید به سمت کار‌های ضروری‌تر برود و از کار‌های صرفا تبلیغاتی دوری کرد.

آشناگر در ادامه بر همکاری برخی دستگاه مانند شهرداری، ارتش و اداره راه برای انتقال بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ایام اربعین به مناطق غرب کشور تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به خبر‌های منتشر شده درباره مسمومیت مشروبات الکلی در سطح کشور، خواستار کنترل جدی از سوی دستگاه‌های مسئول در این استان شد.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین هم در این نشست از مسئولان خواست مکان تعیین شده برای انتقال بازار پرندگان قزوین در اسرع وقت تعیین و تکلیف شود.

زینالی افزود: تاکنون موردی از آنفلوانزای پرندگان در قزوین مشاهده نشده است در صورتی که سال گذشته آنفلوانزا ۴۰۰ میلیارد ریال به مرغداران استان خسارت وارد کرد.

وی افزود: اگر آموزش‌های صحیح در این زمینه را به تولید کنندگان داده بودیم مطمئنا خسارات وارده بسیار کاهش پیدا می‌کرد.

انتهای پیام/

جلسه شورای پدافند غیرعامل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار