وزنه بردار اعزامی استان کرمان به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا گفت: به لطف خدا تاکنون وضعیتمان خوب بوده و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منصور پورمیرزایی، نماینده کرمان در رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا با اشاره به اینکه سه شنبه شب وارد جاکارتا شده ایم و از روز چهارشنبه تمریناتمان را شروع کرده ایم، بیان داشت: تاکنون نزدیک به 6 جلسه تمرین داشته ایم که به لطف خدا وضعیتمان خوب بوده و از آنجایی که اینجا آب و هوایش نسبتاً شرجیست، برای وضعیت بدنی ما بهتر است و در مجموع، خدا را شکر تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم.

نماینده کرمان در رقابت های پاراآسیایی 2018جاکارتا با اشاره به اینکه روز جمعه20 مهر جاری ساعت 13:30 به وقت ایران بازی دارم، افزود: امیدوارم بتوانم دل مردم را شاد کنم.

پورمیرزایی با تقدیر از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیئت معلولین و جانبازان استان کرمان به ویژه در بُعد اعزام یک کاروان ورزشی خوب اعم از کمیت و کیفیت از استان کرمان به رقابت های پاراآسیایی جاکارتا، ابراز امیدواری کرد: همه بتوانیم نتیجه بگیریم و دست پر برگردیم.

وی از برگزارکنندگان مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به رقابت های جاکارتا در کرمان تشکر و تصریح کرد: این مراسم خیلی عالی بود، بقیه ی استان ها به این شکل مراسم بدرقه نداشته اند، که این لطف و محبت متولی ورزش استان را نسبت به ورزشکاران می رساند.

پور میرزایی یادآور شد: امیدواریم بچه ها نتیجه بگیرند و بدین ترتیب بتوانند جبران زحمت کنند و دل همه شاد شود.

وی افزود: دیروز وزیر ورزش در دهکده دیداری با ورزشکاران داشتند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت ورزشکاران قرار گرفتند، خدا را شکر نظر وی هم نسبت به کسب مدال از سوی ورزشکاران این دوره از مسابقات مثبت بود که امیدواریم بتوانیم با کسب مدال های خوش رنگ جواب این اعتماد را بدهیم.

منصور پور میرزایی، وزنه بردار اعزامی استان کرمان به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، روز جمعه 20 مهر جاری ساعت 13:30 به وقت ایران مسابقه دارد.

انتهای پیام/ب

وزنه بردار کرمانی در رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار