در روز پایانی رقابت‌های معلولین قهرمانی آزاد آسیا ـ اقیانوسیه ژاپن، منصور پورمیرزایی، وزنه بردار رفسنجانی عنوان نایب قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی معلولین در دو بخش آزاد و آسیا ـ اقیانوسیه از ۱۷ شهریور با حضور ٣٢ تيم از كشورهای مختلف در شهر کیتاکیوشو ژاپن آغاز شد.

در روز پایانی این رقابت‌ها، منصور پورمیرزایی وزنه بردار رفسنجانی به ترتیب در حركات اول و دوم موفق به مهار وزنه‌های 240 و 245 کیلوگرمی شد و در حركت سوم در زدن وزنه ٢٦٥ با خطا مواجه شد و با ثبت رکورد ۲۴۵ کیلو به کسب نشان نقره این مسابقات دست پيدا كرد.

نمایندگان کشورمان در مجموع با ۱۰ مدال (۲طلا، ۵ نقره و ۲ برنز در رده ی بزرگسالان و یک طلای جوانان)، پس از چین به عنوان نایب قهرمانی آسیا و اقیانوسیه دست یافت.

تیم ازبکستان نیز در این رقابت ها سوم شد.

در بخش آزاد نیز همین تعداد مدال به نمایندگان ایران رسید و در مجموع در دو بخش آزاد و آسیا ـ اقیانوسیه، ۲۰ مدال (6 طلا، 10 نقره و 4 برنز) حاصل تلاش کاروان وزنه برداری کشورمان از رقابت های ژاپن بود.

رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی معلولین در دو بخش آزاد و آسیا ـ اقیانوسیه به عنوان یکی از مراحل گزینشی حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰، از ۱۷ شهریور در شهر کیتاکیوشو ژاپن آغاز شد و چهارشنبه 21 شهریور جاری پایان یافت.

انتهای پیام/ب

کسب نشان نقره رقابت های وزنه برداری آسیا ـ اقیانوسیه توسط وزنه بردار رفسنجانی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار