مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی ملزم به همفکری و هماهنگی و همکاری با جامعه دانشگاهی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: توسعه ورزش اعم از همگانی و قهرمانی در دستور کار ما قرار دارد و این مهم میسر نخواهد شد جز با همکاری و همفکری جامعه دانشگاهی که با امضای این تفاهم نامه امیدواریم به این مهم نائل شویم.

وی افزود: با همکاری دانشکده تربیت بدنی مسلما روند توسعه ورزش تسریع خواهد شد و انتظار داریم برای جذب مردم به ورزش تحقیقاتی توسط جامعه دانشگاهی انجام شود و برای نگهداشتن مردم در این مقوله هم طرح هایی نوآورانه و البته کاربردی ارائه شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید مجدد بر اهمیت این تفاهم نامه گفت: ما امکانات سخت افزاری خود را در اختیار دانشگاه قرار خواهیم داد و آنها بنیه علمی و توان تحقیقاتی خود را مصروف ارائه راهکارهایی برای توسعه ورزش چه در بعد قهرمانی و چه در بعد همگانی قرار خواهند داد.

وی گفت: در بخش همگانی ما در حال حاضر با استقبال نه چندان عالی ولی مطلوب از ورزش عصگاهی در جامعه مواجه هستیم و برای افزایش کمیت این بخش و نحوه جذب مردم برای ورزش صبحگاهی و سایر بخش های ورزش همگانی مسلما نیاز به همکاری جامعه دانشگاهی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

روند توسعه ورزش با همکاری دانشکده تربیت بدنی تسریع خواهد شد

برچسب ها: ورزش ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.