رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: هم افزایی و همکاری جامعه دانشگاهی با اهالی ورزش را مهمترین اصل توسعه مقوله ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسحق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در مراسم امضای توافق نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل این قابلیت و آمادگی را دارد تا در حوزه های مورد نیاز برای توسعه ورزش با اداره کل استان هم افزایی داشته باشد و در این راه باید از پتانسیل موجود در بدنه علمی دانشگاه نهایت استفاده را به عمل آوریم.

وی افزود: در وهله نخست باید بحث سنجش سلامت را جهت ارتقای سطح سلامت جامعه راه اندازی و تقویت کنیم چون فضا و امکانات هست و باید خدمات ارائه دهیم و در این مسیر می توانیم با مدیریت دانشکده تربیت بدنی، استعدادیابی علمی را هم انجام دهیم که البته هم در مقوله سنجش سلامت و هم در استعدادیابی نیاز به فرهنگ سازی داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بیان کرد: سیاست همکاری ورزش و دانشگاه باید نتیجه بدهد تا آینده برای هر دو طرف درخشان تر از حال شود.

وی گفت: باید از ظرفیت اساتید و نیروهای متخصص در امر سلامت جامعه بهره ببریم و امکانات موجود در دانشگاه را برای رشته های مختلف هماهنگ کرده و نیاز جامعه ورزش را با استفاده از این پتانسیل عظیم برآورده کنیم.

انتهای پیام/ح

باید از ظرفیت اساتید و نیروهای متخصص در امر سلامت جامعه بهره برد

برچسب ها: سلامت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.