سرپرست دادسرای قزوین گفت: پرونده افراد متعرض به کامیون داران در مرحله مقدماتی است و پس از تکمیل برای صدور حکم، به دادگاه ارسال خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حجت الاسلام کرمی سرپرست دادسرای قزوین در کمیسیون جرائم خاص استان گفت: در هفته‌های اخیر، ۱۷ نفر که به کامیون داران تعرض کرده بودند، دستگیر شدند که پرونده آنان در مرحله مقدماتی است و پس از تکمیل برای صدور حکم، به دادگاه ارسال می‌شود.

حجت الاسلام کرمی اضافه کرد: دستگیرشدگان مطالبات صنفی ندارند و برخی نیز صاحب کامیون و یا راننده وسایل نقلیه نیستند بلکه افرادی هستند که با تحریک دیگران می‌خواهند اوضاع را متشنج جلوه دهند و امنیت جاده‌ها را مختل کنند.

وی افزود: بر حسب وظیفه اشد مجازات را برای آنان تقاضا خواهیم کرد و اگر محاربه آن‌ها محرز شود احکام سنگینی همچون اعدام در انتظار آن‌ها خواهد بود.

سرپرست دادسرای قزوین گفت: دستگاه قضایی بدون اغماض با افرادی که امنیت رانندگان را بر هم می‌زنند و با سوء استفاده از وضعیت موجود ناامنی ایجاد می‌کنند برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام کرمی افزود : مشکلات صنفی در امور حمل و نقل باید به صورت قانونی پیگیری شود و با اعتصاب و اقداماتی از این دست به نتیجه نخواهند رسید.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی با توجه به وظایف قانونی و ذاتی خود در مقابل اعمال خلاف دغدغه‌های صنفی رفتار متناسب خواهد داشت، زیرا در حال حاضر برخی به دنبال ایجاد ناامنی و متوقف کردن چرخه حمل‌ونقل هستند.

سرپرست دادسرای قزوین تاکید کرد: بخش زیادی از این اتفاقات جنگ روانی برای اخلال در امنیت کشور است و واقعیت خارجی ندارد که باید در این باره هم اصناف و هم مردم هوشیار باشند.

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت حمل‌ونقل استان در آرامش است، افزود: طبق پیگیری‌های صورت گرفته حجم زیادی لاستیک از بنادر به مقصد شهر‌ها بارگیری شده است و باید در باره سهمیه توزیع لاستیک در استان نیز تدابیری مشخصی اندیشیده شود تا کامیون‌داران بتوانند نیاز خود را از مغازه‌ها تهیه کنند.

انتهای پیام /

کمیسیون جرائم خاص استان قزوین

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.