سرپرست دادستانی قزوین گفت: «ام دی اف»‌های احتکار شده این هفته دربین واحد‌های درودگری توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حجت‌الاسلام محسن کرمی دادستان قزوین با اشاره به کشف مقدار زیادی «ام دی اف» احتکار شده در استان قزوین گفت:: این «ام دی اف»‌ها در هفته جاری با قیمت کارشناسی مانند دیگر کالا‌های احتکاری به واحد‌های درودگری تحویل داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به کشف حجم زیادی تلویزیون و پنل‌های تلویزیونی و خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین اضافه کرد: همه این کالا‌ها با همراهی مردم کشف شده اند.

دادستان قزوین افزود: کار‌های اجرایی توزیع لوازم بهداشتی و دارویی احتکار شده در حال پیگیری است.

پیش از این هزار بسته مواد شوینده، ۳۰۰ دستگاه پکیج و ۶۰ هزار متر پروفیل احتکار شده در سه مرحله در بازار توزیع شده است.

سرپرست دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قزوین با بیان اینکه هیچ مشکلی در تأمین اولیه نداریم، اما برخی به دنبال ایجاد جو روانی و نایاب بودن کالا‌ها در جامعه هستند، گفت: به‌عنوان‌مثال گفتند سیب‌زمینی نایاب است و قیمت آن به ۵ هزار تومان افزایش یافت، ولی با باز شدن درب انبار‌ها قیمت سیب‌زمینی هم کاهش یافت؛ حال سؤال اینجاست در فاصله زمانی ۲۴ ساعت چه اتفاقی افتاد؟ کاشت و داشت و برداشتی انجام شد؟ این موارد نشان از جو روانی منفی در جامعه دارد.

حجت الاسلام کرمی افزود: در صورت باور القائات روانی فرصت‌طلبان و دشمنان و دامن زدن به آن مشکلاتی در این مسیر ایجاد می‌شود، اما با بی توجهی به این القائات مسموم مشکلی به وجود نخواهد آمد.

سرپرست دادستانی قزوین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه احتکار موارد را به پلیس ۱۱۰، ۱۲۴ تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام کنند.

انتهای پیام/

«ام دی اف»‌های احتکار شده در قزوین توزیع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار