رئیس هیات تنیس استان همدان از برگزاری مسابقات مختلف و اعزام های کشوری در هفته های جاری در استان خبر داد.

برگزاری مسابقات تنیسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید عادل برقعی، رئیس هیات تنیس استان همدان گفت: برای نخستین با شکل گیری دور جدید فعالیت ها در رده های نونهالان و نوجوانان ، جمعه گذشته و در ابتدای مهرماه مسابقات رده های سنی پایه را با حمایت و همکاری آکادمی تنیس الیت برگزار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات که با استقبال خوب تنیس بازان و خانواده ها همراه بود 27 بازیکن در3 رده زیر 14 ، زیر 10 و زیر 7 سال در بخش دختران و پسران به رقابت پرداختند.

برقعی ادامه داد: همچنین در پایان این مسابقات از همه شرکت کنندگان و تیم مربیانمان تجلیل و تلاش شد انگیزه این نونهالان و نوجوانان را برای ادامه تمرینات و برنامه هایشان بالا ببریم.

رئیس هیات تنیس استان همدان در تشریح برنامه های این هیات در هفته های جاری افزود: براساس برنامه 3 تیم را به مسابقات لیگ دسته 2 باشگاههای کشور اعزام کردیم، تیمهای شهید همدانی ، شهید شمسی پور و شهید برقعی هر یک با ترکیب سه بازیکن در این رقابتها حاضر هستند.

برقعی ادامه داد: تیمهای استان پنجشنبه گذشته جهت شرکت در رقابتهای لیگ عازم مشهد مقدس شدند.

وی با بیان اینکه پس از استان خراسان رضوی میزبان ، همدان با سه تیم بیشترین نماینده را در رقابتهای لیگ دسته 2 کشوری دارد،ادامه داد: همچنین در یک اقدام فرهنگی که از چند سال قبل آغاز کردیم ، همه تیمهای استان را با نام شهدای همدان نامگذاری تا ضمن معرفی هرچه بیشتر ، یاد و نام آنها را به سهم خودمان برای نسلهای جوانتر زنده نگه داریم.

رئیس هیات تنیس استان همدان افزود: این جمعه همچنین هفته 26 مسابقات آدینه آقایان الیت کاپ توسط آکادمی تنیس الیت برگزار شد.

گفتنی است این مسابقات جمعه هر هفته توسط آکادمی تنیس الیت برگزار می شود که جا دارد از زحمات این مجموعه در برگزاری این مسابقه و همکاری در برگزاری سایر رویدادها قدردانی کنیم.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات تنیس و اعزام به مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.