رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از اجرای 300 کیلومتر خط کشی در جاده های موصلاتی این شهرستان  خبر داد.

انجام 300 کیلومتر عملیات خط کشی جاده ها در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جواد نگاهداری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر به خدمات اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اشاره کرد و افزود: این خدمات در حوزه‌های مختلف و در راستای کاهش تصادفات انجام شده است.

وی با بیان اینکه 21 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مختلف شهرستان در 6 ماهه امسال انجام شده است، افزود: روکش آسفالت در محوهای جاده اراک، ملایر، نهاوند، شوشاب، آورزمان، جاده جوزان به سمت توسک، محور قوزان به شریف‌آباد و علوی به اسلام شهر آقگل بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از اجرای 300 کیلومتر خط‌کشی در جاده‌های مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: نصب و  تعویض یک‌هزار و 200 تابلوی علائم از دیگر خدمات بوده است.

نگاهداری با اشاره به اصلاح پیچ میرزابره به عنوان یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان افزود: این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه محور ملایر ـ نهاوند یکی از محورهای حساس مواصلاتی در این شهرستان محسوب می‌شود تصریح کرد: طی یک ماه گذشته هشت کیلومتر از این محور شانه‌سازی و اصلاح شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین و تردد زائرین از محورهای ملایر گفت: در این زمینه نیز اقدامات لازم برای رفع مشکلات محورها انجام شده و یا در حال انجام است.

نگاهداری اضافه کرد: به منظور رفع مشکلات مسیر نهاوند ـ ملایر تعدادی سرعتکاه نیز نصب و سرعتکاه‌های قدیمی رنگ‌آمیزی شده است.

وی از خریداری و ذخیره‌سازی ماسه و نمک برای اجرای طرح زمستانی خبر داد و افزود: طبق پیش‌بینی صورت گرفته قرار است بیش از 8 هزار تن ماسه و نمک خریداری و ذخیره شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر به اجرای همه ساله طرح زمستانی اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح از 15 آذرماه شروع شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

انجام 21 کیلومتر روکش آسفالت در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.