مراسم افتتاحیه همایش ملی جشنواره گردو و مبل و منبت در تویسرکان امروز با حضور مونسان، معاون رییس جمهور برگزار می شود.

معاون رییس جمهور امروز به همدان سفر می کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالله قمری مسئول کمیته اطلاع رسانی همایش ملی گردو و مبل و منبت تویسرکان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر این همایش مهم که می تواند فرصت مناسبی برای شناساندن هرچه بیشتر این شهرستان به مناطق مختلف کشور باشد، اندیشیده شده است.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این همایش امروز، 16 مهر ماه در محوطه آرامگاه حبقوق نبی(ع) تویسرکان با حضور مونسان، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار می شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی همایش ملی گردو و مبل و منبت تویسرکان افزود: برای مراسم افتتاحیه این همایش 76 غرفه در نظر گرفته شده که چهار غرفه 25 متر مربعی است و به هنر دست هنرمندان مبل و منبت از شهرک عین آباد و روستاهای اشترمل، جیجانکوه و سید شهاب اختصاص داده شده است.

قمری ادامه داد: غرفه های دیگر که به طور عمده سوغات دیگر است، شامل گردو، سیر، بادام، عرضه کیف و دیگر وسایل چرمی، شاطه حلوایی و دستگاه پوست کن گردو خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این مراسم تمبر یادبود همایش گردو و مبل و منبت تویسرکان رونمایی می شود، ابراز امیدواری کرد که نهمین همایش گردو به بهترین شکل و با حضور مردمی برگزار شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی همایش ملی گردو و مبل و منبت تویسرکان همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و برپایی نمایشگاه عکس به عنوان برنامه های جانبی این همایش یاد کرد.

گفتنی است، همایش ملی جشنواره گردو و مبل و منبت  16 تا 20 مهر ماه جاری در تویسرکان برگزار می شود.

انتهای پیام/ د

حضور مونسان در بهشت غرب ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.