مسئولان شهرستان اراک در جلسه‌ای برای خدمت رسانی در فصل سرما برنامه ریزی کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اراک  با حضور اعضای مدیریت بحران در فرمانداری این شهر با محوریت برنامه ریزی برای فصل سرما برگزار شد.

بختیاری فرماندار اراک در حاشیه این جلسه در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با تاکید بر سازماندهی و هماهنگی همه دستگاه‌ها در فصل سرما گفت: تلاش همه دستگاه‌ها بر این است تا با رسیدن فصل سرما   مشکلات وحوادث به وجود نیاید.

بختیاری با اشاره به وظایف شهرداران و دهیاران به عنوان متولی مدیریت بحران در فصل سرما افزود: شهرداران باید قبل از بروز حوادث اقدامات لازم به خصوص بازگشایی جداول، پل‌ها و معابر را انجام دهند.

وی اضافه کرد: راهداری و حمل و نقل هم باید نسبت به حوادث احتمالی آمادگی لازم را داشته باشد و تجهیزات و ماشین آلات خود را استاندارد و به روز کنند.

فرماندار اراک ادامه داد: هلال احمر هم باید با قرار گرفتن در مراکز اسکان خود در جاده‌ها از آمادگی لازم برخوردار باشد و اداره آب هم باید با بازدید به موقع از سد‌ها و بند‌های خاکی از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کند.

انتهای پیام / ج

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اراک با محوریت فصل سرما

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.