یک مقام مسئول گفت: با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، قیمت هر کیلو مرغ نسبت به روز گذشته 100 تومان کاهش یافته است.

مرغ ارزان شد/ نرخ هر کیلو مرغ 8 هزار و 200 تومانمحمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش 100 تومانی نرخ مرغ نسبت به روز گذشته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 6 هزار و 100 تا 6 هزار و 200،مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 7 هزار و 800، غرفه های میادین میوه و تره بار 8 هزار و 200 و خرده فروشی های سطح شهر 8 هزار و 500 تا 9 هزار و 700 تومان است.

وی ازدیاد عرضه در برابر تقاضا را دلیل اصلی افت قیمت مرغ در بازار اعلام کرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که قیمت مرغ در روزهای آتی مجددا کاهش یابد.

یوسفی ادامه داد: با اتمام فصل گرما و افت دما، تولید مرغ  با رشد بیشتری روبه‌روست، از این روپیش‌بینی می‌شود که در روزهای آتی عرضه مرغ در بازار افزایش یابد.


بیشتر بخوانید: ثبات نرخ دلار بر کاهش قیمت کنستانتره بی تاثیر نیست/نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده 7 هزار و 500 تومان


این مقام مسئول نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را 7 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 10 تا 10 هزار و 500 تومان اعلام کرد.

وی با انتقاد از روند کاهشی نرخ مرغ در بازار تصریح کرد: علی رغم افزایش قیمت سایر کالاها، قیمت مرغ طی روزهای اخیر در بازار روند کاهشی داشته است، درحالیکه اعتصاب کامیون داران منجر به افزایش هزینه های حمل بار ذرت و سویا از بنادر شد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در پایان نرخ هر کیلو ذرت تحویل مرغدار را یک هزار و 400 تا یک هزار و 450 و کنجاله سویا 2 هزار و 400 تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/

کاهش نرخ مرغ در بازار ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
اخه صدتومن کاهش چه تاثبری داره واقعا ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
هزار هزار تومان افزایش داره و صد تومان کاهش
آخرین اخبار