آیت الله نوری همدانی گفت:امنيت را بستر همه پيشرفت های جامعه دانست و از تلاش های نيروی انتظامی بر برقراری نظم و امنيت در کشور تجليل کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آيت الله نوری همدانی در دیدار امروز با سردار اشتری فرمانده ناجا گفت:امنيت را بستر همه پيشرفت های جامعه دانست و از تلاش های نيروی انتظامی بر برقراری نظم و امنيت در کشور تجليل کرد.

آیت الله نوری همدانی حجاب و عفاف را از ارزش های نظام اسلامی عنوان کرد و ابراز تاسف از اينکه اين روزها اين ارزش اسلامی خدشه دار شده افزود: من از نيروی انتظامی می خواهم با همکاری دستگاههای اجرايی برای حفظ اين شعائر بسيج شوند.

این مرجع تقلید تدبير،شجاعت و ولايت پذيری را از ويژگی های اين نيرو برشمرد و بیان کرد: الحمدلله در راس اين مجموعه فرماندهانی قرار دارند که با درايت توانستند در دورترين نقاط کشور امنيت و آرامش را ايجاد کنند.

آيت الله نوری همدانی حوادث رانندگی را از مسائل دردناک دانست و با اشاره به تلاش های شبانه روزی پليس برای ايجاد امنيت در جاده ها یادآورشد: برای کاهش حوادث رانندگی در کنار تلاش پليس مردم بايد به قوانين احترام بگذارند که تنها با خواست مردم می توانيم به جاده ای ايمن دست پيدا کنيم.

انتهای پیام/ح

حوادث رانندگی از مسائل دردناک جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار