مصطفی موسوی زنوز گفت: صحبتی درباره جذب انصاری‌فرد در باشگاه تراکتورسازی تبریز مطرح نشده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می‌شود کریم انصاری فرد بازیکن تیم ملی از تیم تراکتورسازی پیشنهاد ۱۲ میلیارد تومانی دریافت کرده است، اما مدیر روابط عمومی این باشگاه نظر دیگری در این باره دارد.

مصطفی موسوی زنوز مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پیشنهاد ۱۲ میلیاردی به انصاری فرد صحت ندارد و رسانه‌ها شایعه سازی کردند که ما به این بازیکن پیشنهاد نجومی دادیم. همچنین صحبتی درباره جذب این بازیکن در باشگاه مطرح نشده است. ما در لیست بازیکنان خود جای خالی داریم، اما بعید می‌دانم انصاری فرد را به خدمت بگیریم.

موسوی درباره وضعیت خط دفاعی تراکتورسازی تصریح کرد: ما مدافعان خوبی داریم، اما سیستم دفاعی خوبی نداشتیم و اکنون ساختار دفاعی خود را تقویت کردیم و در چند بازی اخیر هم گل نخوردیم.

او درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید بیان کرد: محمد تقوی تا زمانی که درباره سرمربی جدید تصمیم نهایی گرفته نشده است هدایت تیم را برعهده دارد.

مدیر روابط عمومی تراکتورسازی درباره تغییر زمین تمرین این تیم گفت: زمین تمرین بنیان دیزل جزء اموال زنوزی مالک باشگاه است و با توجه به اینکه کیفیت این زمین بهتر است تمرینات تیم به آنجا انتقال یافت. تیم ماشین سازی هم در این زمین تمرین می‌کند، اما این تیم هم به دنبال محل تمرین جدید است. علاوه بر این قرار است ساختمان اداری باشگاه هم به بنیان دیزل انتقال یابد و باشگاه ماشین سازی به ساختمانی خارج از شهر نقل مکان کند.

او در پایان درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی بازیکنان دعوت شده را به تیم ملی امید می‌دهد، خاطر نشان کرد: علی طاهران، محمد رضا آزادی و محمد مسلمی پور به تیم ملی امید دعوت شدند و قرار است این بازیکنان از فردا در تمرینات تیم ملی امید شرکت کنند.


بیشتر بخوانید: اسباب کشی تراکتورسازی، ماشین‌سازان را خانه به دوش کرد

واکنش باشگاه تراکتورسازی به ابقای سرمربی ایرانی

حضور بازیکنان تراکتورسازی در منزل هوادار سرخ‌پوشان تبریزی


انتهای پیام/  

واکنش باشگاه تراکتورسازی درباره جذب انصاری فرد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار