نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران که حالت ریکاوری و عرق گیری داشت با حضور ۱+۴ بازیکن برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  نخستین تمرین مرحله روم اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت های ۲۰۱۹ امارات عصر امروز(جمعه) با حضور محمد رشید مظاهری، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و احمد نوراللهی که در فهرست ۲۸ نفره کی روش قرار دارند برگزار شد.

حضور یک میهمان ناخوانده در تمرین تیم ملی/ کری خوانی بیرانوند با رضائیان

  • ملی پوشان در این بخش تمرینی به ریکاوری و عرق گیری پرداختند.
  • پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، سید حسین حسینی، علی کریمی، وریا غفوری و روزبه چشمی(ملی پوشان استقلال) و مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی(ملی پوشان تراکتورسازی) از بازیکنان لیگ برتری هستند که با وجود دعوت از سوی کادرفنی تیم ملی در این تمرین غیبت داشتند.
  • رامین رضائیان با وجود دعوت نشدن از سوی کی روش در تمرین تیم ملی شرکت کرد. البته اوسیانو داکروز اعلام کرد مدافع سابق اوستنده بلژیک و پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشده اما با توجه به اینکه عضوی از خانواده این تیم است اکنون کنار سایر بازیکنان حضور دارد تا در ادامه با انتخاب تیم باشگاهی اش شرایط بازگشت به تیم ملی را به دست آورد.

حضور یک میهمان ناخوانده در تمرین تیم ملی/ کری خوانی بیرانوند با رضائیان

  • بازیکنان تیم ملی با لباس های سفید و اعضای کادرفنی به جز اوسیانو کروز که لباس مشکی پوشیده بود با بر تن کردن پیراهن قرمز در این تمرین حضور یافتند.
  • کارلوس کی روش در زمان تمرین کردن این ۵ بازیکن در مقابل اصحاب رسانه در ساختمان پک حضور نداشت.
  • میک مک درموت، الکساندر لوپز و سباستین حدود ۱۰ دقیقه در گوشه ای از سالن پک با هم صحبت کردند و رشید مظاهری هم در این زمان با مارکار آقاجانیان مشغول صحبت بود.
  • در زمان مصاحبه مهدی ترابی با خبرنگاران علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان و احمد نوراللهی مشغول پرتاب های ۳ امتیازی به داخل سبد بسکتبال بودند که کری دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با رضائیان از نکات جالب این بخش تمرینی بود.
  • در ادامه با جدا شدن نوراللهی از این ۲ نفر، بیرانوند و رامین به انجام دادن‌بازی والیبال پرداختند.

حضور یک میهمان ناخوانده در تمرین تیم ملی/ کری خوانی بیرانوند با رضائیان

  • پس از ۱۰ دقیقه این نفرات به طبقه اول ساختمان پک رفتند و به دوچرخه زدن مشغول شدند.
  • عکاسانی که به ساختمان پک آمده بودند از بیرانوند، نوراللهی و ترابی درخواست کردند برای گرفتن عکس یادگاری کنار هم بایستند تا هافبک سایپا هم به عنوان یک بازیکن پرسپولیسی در این قاب قرار بگیرد اما در این لحظه یکی از عکاسان به رشید مظاهری گفت بهتر است تو در کنار نوراللهی و ترابی قرار بگیری چراکه بیرانوند در نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود که این امر خنده دروازه بان های تیم ملی را در بر داشت.
  • پس از اتمام مصاحبه اوسیانو داکروز، امیر حسین حسینی(مدیر رسانه تیم ملی) از اصحاب رسانه درخواست کرد ساختمان پک را ترک کنند.
  • در زمان خروج خبرنگاران از مرکز ملی فوتبال مرتضی پورعلی گنجی با عصا و چمدان مشغول خروج از این مجوعه بود اما اعلام کرد آسیب دیدگی اش جدی نیست و ۳ روز دیگر به اردو باز می گردد.

بیشتر بخوانید:

ترابی: امیدوارم از تیم ملی حمایت شود

ساعت دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بولیوی مشخص شد

کروز:در مورد لیست فقط کی‌روش تصمیم می‌گیرد/رضائیان می‌توان با ما تمرین کند


انتهای پیام / 

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م.و
۰۴:۱۲ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
حق وریارو نابود کرد
آخرین اخبار