سرمربی تیم صنعت مس شهربابک گفت: با توجه به گرمی هوا کار سختی برابر تیم نفت امیدیه در پیش داریم، هر چند برای بدست آوردن نتیجه تمام تلاشمان را می کنیم.

رسول بامروت، سرمربی تیم فوتبال صنعت مس شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: در مقابل تیم نفت امیدیه خوزستان با توجه به گرمی هوا کار سختی داریم اما با تمرینات خوبی که انجام داده ایم، امیدواریم بازیکنانمان امروز نتیجه خوبی را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه تیم نفت تیم بسیار خوب و شایسته ای است، افزود: تیم نفت جزو تیم های جنوبیست که به ویژه در خانه، خیلی خوب بازی می کند.

بامروت با اشاره به اینکه ابتدا سعی می کنیم، بازی را کنترل کنیم و بعد برای گلزنی تلاش می کنیم، تصریح کرد: هرچه از بازی بگذرد و بازیکنان ما بتوانند خودشان را پیدا کنند، می توانیم به تیم حریف ضربه بزنیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه بازیکنانمان از لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر می برند و تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و به جز سه مصدوم ، مشکل خاصی نداریم.

در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم صنعت مس شهربابک فردا دوشنبه 16 مهر جاری ساعت 15:45در ورزشگاه شهدای نفت امیدیه خوزستان به مصاف تیم نفت امیدیه می رود.

انتهای پیام/ب

جدال مس شهربابک و نفت امیدیه در لیگ دو

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار