افشاگری فعال سعودی از سرنخ‌های ارتباط قتل خاشقجی با محمد بن سلمان

مجتهد، فعال سعودی فاش کرد یکی از افراد هیئتی که همزمان با ناپدید شدن «جمال خاشقجی» به ترکیه سفر کرده بود، شخصی بسیار نزدیک به محمد بن سلمان است.

افشاگری فعال سعودی از سرنخ های ارتباط قتل خاشقجی با محمد بن سلمانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «مجتهد» فعال سعودی که اخبار پشت پرده خاندان سعودی را فاش می‌کند، در حساب توییتر خود از احتمال مدیریت عملیات قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی به دست فردی نزدیک به محمد بن سلمان (ولیعهد عربستان) خبر داد.

مجتهد در دو توییت پشت سرهم نوشت: به نظر می رسد ترکیه مدرکی قطعی و مشروح در خصوص شکنجه و قتل خاشقجی دارد و احتمال می رود این مدرک بزودی اعلام شود. به نظر می‌رسد تیمی که این عملیات را انجام داده تخصصی در پنهان کاری و از بین بردن جزئیات نداشته است؛ جزئیات دردناکی که موضعی قاطع را از جانب ترکیه می‌طلبد.


بیشتر بخوانیدمنابع امنیتی ترکیه: چند مقام امنیتی سعودی همزمان با خاشقجی وارد کنسولگری عربستان شده‌اند


وی تاکید کرد: یکی از پانزده نفری که مقامات ترکیه اعلام کردند، همزمان با ناپدید شدن خاشقجی وارد ترکیه شدند و سپس از این کشور خارج شدند، فردی بسیار نزدیک به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی است و احتمال دارد او فردی باشد که این عملیات را اداره کرده است. در صورتی‌که این مسأله درست باشد، این کار علت اقدامی غیرحرفه‌ای است که عملیات (ترور) بوسیله آن انجام شده است؛ چرا که این فرد به کودن بودن معروف است و به تبع با نامی دیگر وارد ترکیه شده است.

جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار برجسته سعودی و ستون‌نویس روزنامه واشنگتن پست چند روز پیش پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول به شکلی اسرارآمیز ناپدید شد و شب گذشته خبر قتل وی منتشر گردید.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، ترکیه ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار