حیدرزاده از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری دندانپزشکی خبر داد.

آغاز تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری دندانپزشکی / مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شدحیدرزاده سرپرست مرکز سنجش و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آغاز تکمیل ظرفیت سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی دندانپزشکی خبر داد و گفت: داوطلبانی که در آزمون دستیاری دندانپزشکی شرکت کرده اند، می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی بر اساس رشته/محل‌های اعلام شده گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی در ادامه به داوطلبان واجد شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت اشاره کرد و افزود: آن دسته از داوطلبانی که سی و دومین آزمون دستیاری دندانپزشکی در هیچ رشته محلی پذیرش نشده باشند، مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت هستند.

حیدرزاده تاکید کرد: داوطلبانی که قصد ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری دندانپزشکی را دارند باید از روز یکشنبه ۱۵ مهر تا ساعت ٢٤ روز دوشنبه ۱۶ مهر ۹۷ به سایت سنجش پزشکی مراجعه و پس از وارد کردن کد رهگیری رشته محل های مورد نظر را انتخاب کنند.

شرط پذیرش داوطلبان در رشته های بیماری های دهان و فک و صورت

سرپرست سنجش پزشکی اظهار کرد: شرط پذیرش در رشته های بیماری های دهان و فک و صورت و آسیب شناسی دهان و فک و صورت منوط به آن است که داوطلب حد نصاب ۴۵ درصد نمره خام آزمون را کسب کرده باشد و کسب نمره حدنصاب برای همه سهمیه ها مقررات مربوط به خود را دارد.

وی یادآوری کرد: مهلت تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری دندانپزشکی تمدید نخواهد شد و ثبت نام نکردن در مهلت ذکر شده به منزله انصراف داوطلب از شرکت در مراحل پذیرش دستیار دندانپزشکی در این دوره آزمون خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار علمی ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار