معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی استان اردبیل از 17 مهرماه سالجاری به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور تصریح کرد: راهیان نور شمالغرب دانش آموزی از ۱۷ مهرماه سالجاری آغاز خواهد شد، که در طول برگزاری این اردو‌ها زائرین عزیز از محل یادمان‌های شهید باکری، شهید بروجردی و منطقه عملیاتی تمرچین بازدید و از برنامه‌های فرهنگی نظیر رزمایش علمداران ولایت، برگزاری ادعای عهد و عاشورا، مداحی و روایتگری نیز بهره‌مند خواهند شد.

وی اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به تعداد  ۱۰ هزار نفر از دانش آموزان برادر و خواهر پایه دهم در سطح استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: هدف از اعزام دانش آموزان، حضور میدانی در این مناطق و آشنایی نزدیک با شجاعت و ایثارگری ها‌ی شهداء عنوان کردند و گفتند هر یک از این افراد بعد بازگشت از این مناطق سفیری هستند برای انتقال ارزش‌ها و سیره شهداء به خانواده هایشان خواهند بود.

عبدی گفت: دانش آموزان با حضور در این مناطق ندای لبیک به امام خامنه‌ای گفته و ثابت می‌کنند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند و این دانش آموزان امروز ادامه دهنده راه شهدای دورن هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند.

وی با بیان این که اردو‌های راهیان نور تاثیرگذاری بسیار قابل توجهی در ارتقای معنویت جامعه دارند اظهار کرد: تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه بسیار حائز اهمیت است و کسانی که به این اردو اعزام شده‌اند معنویت سرشار این اردو‌ها را بیشتر درک می‌کنند که به همین منظور سعی بر این است که اعزام کاروان‌ها به این مناطق مقدس استمرار یابد.

انتهای پیام/ح

اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار