مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: پنجمین دوره طرح "دست ‌ های مهربان هلال" و طرح ملی نذر آب در استان سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن شکرالهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: پنجمین دوره طرح "دست ‌ های مهربان هلال" ویژه هفته کودک با شعار "آینده را باید ساخت" و با هدف ترویج فرهنگ مهرورزی در بین کودکان و آگاه ‌سازی جامعه هدف از رویکرد این رفتار نوع ‌ دوستانه، از 14 لغایت 20 مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح کودکان، اسباب‌بازی، کتاب سالم و یا نقاشی و کاردستی خود را به چادرهای محل استقرار جوانان هلال‌احمر واقع در میادین شهر و یا درون شعبه و یا داخل مهد و مراکز پیش دبستانی تحویل می‌دهند و هدایای قابل استفاده توسط شعبه جمع‌آوری و جهت ارسال برای کودکان مناطق کمتر برخوردار استان، بسته‌بندی مناسب می‌شود و در موقع مقتضی به آنان اهدا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اظهار کرد: هدف اصلی این طرح ترویج مهربانی و نوع دوستی در سنین پایه است، بنابراین در شهرهای کم برخوردار کودکان می توانند برای سایر کودکان استان خود نقاشی بکشند و یا کاردستی درست کنند، شعبه به نمایندگی از این کودکان نقاشی یا کاردستی آنان را با مضمون صلح و دوستی به دست کودکان جامعه هدف می‌رساند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان همچنین از مشارکت خوب و ارزشمند کودکان در اجرای طرح ملی نذر آب خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر در حال برگزاری طرح نذر آب جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه آب آشامیدنی مناطق کمتر برخوردار استان‌های شرقی کشور است، در هفته و روز جهانی کودک، کودکان نیز با این طرح آگاه می‌شوند، ذیل این طرح کودکان با اهمیت حفظ آب آشنا شده و به اندازه مقدورات به کمک سایر کودکان می‌شتابند.

انتهای پیام / ز

برگزاری طرح نذر ملی آب در استان سمنان

برچسب ها: هلال احمر ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار