دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: از ابتدای تیر امسال تاکنون 74 پرونده احتکار کالا در کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رسیدگی به 74 پرونده احتکار در کرمانشاه/ شناسایی دلالان ارز ادامه داردبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه  بااشاره به رسیدگی به 74 فقره پرونده احتکارکالا در اداره کل تعزیرات حکومتی استان، اظهارکرد: دو سوم از این تعداد پرونده با صدور حکم تعیین تکلیف شده اند.
 
وی هشدارداد: انبارهای بدون شناسه که نسبت به اعلام موجودی کالا در مهلت تعیین شده اقدام نکنند، محل آن احتکار تلقی شده و مستلزم تعقیب قانونی هستند.
 
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از ادامه تلاش ها برای شناسایی دلالان ارز درکرمانشاه خبرداد و گفت: شناسایی دلالان ارز که به صورت عمده و سازمان یافته فعالیت کرده و درصدد التهاب آفرینی در بازار هستند،کماکان ادامه دارد.
 
وی بابیان اینکه اقداماتی که به تخلیه حباب های قیمت، ثبات و پایداری در بازار منجر شود برای مردم آرامش‌بخش است، یادآورشد: نباید به افراد سودجو و منفعت طلب اجازه اخلال در این فرایند را بدهیم.

انتهای پیام/ز

تخلیه حباب های قیمت، ثبات و پایداری در بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.