مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش گفت: دشمنی آمریکا، اسرائیل و هم پیمانان ترسوی منطقه ای آنان با ملت غیور ایران اسلامی هیچگاه تمامی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش در اجلاس شهدای شهرستان گرمسار و  72 شهید گردان امام حسین(ع) این شهرستان گفت: دشمن با مبانی انقلاب اسلامی ایران مخالف است و توطئه های خود را علنی کرده و چهره باطل خود را برای ملت ما و جهان به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به اینکه شهیدان متولی اصلی امنیت و توسعه کشور در تمام بخش ها هستند افزود: تفکر مقاومت و ایثار در شهیدان متجلی بود و از این ظرفیت باید برای هدایت ظرفیت های جوانان امروز استفاده کرد..

امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی تصریح کرد: نباید با نقشه دشمن بذر نا امیدی را در کشور بپرورانیم بلکه باید هویت ملی را در کنار مدیریت جهادی و استفاده ظرفیت های جوان ایرانی تقویت کنیم.

اجلاسیه شهدای گرمسار و 72 شهید گردان امام حسین(ع) این شهرستان به مدت سه شب با حضور خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولان در بخش های شب شعردفاع مقدس، خاطره گویی و بیان ویژگی های هشت سال دفاع مقدس در شکل گیری فرهنگ ایثار و شهادت در گلزار شهدای گرمسار برگزار شد.

انتهای پیام /  ز

لزوم توجه به  جوانان برای پیشگیری از توطئه های فرهنگی دشمن

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.