مدیر بهبود محیط کسب‌وکار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: یکی از اساسی‌ترین چالش‌های چشم‌انداز اقتصادی منطقه آزاد اروند رفع موانع کسب‌وکار و ایجاد اشتغال است .

جبار عبود زاده مدیر بهبود محیط کسب‌وکار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد ارونددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛  ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب‌وکار در منطقه آزاد اروند با بهره‌گیری از مزایای قانونی که برای این منطقه وجود دارد را فرصتی مناسب دانست و گفت: یکی از اساسی‌ترین چالش‌های چشم‌انداز اقتصاد منطقه آزاد اروند رفع موانع کسب‌وکار و ایجاد اشتغال است .

وی افزود : اتاق‌های بازرگانی و اصناف منطقه آزاد اروند با اجرای قانون حذف روادید و تحقق این مهم در چندماهه اخیر در آستانه تغییرات اساسی قرار گرفتند.

مدیر بهبود محیط کسب‌وکار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند بابیان اینکه ورود اتباع خارجه با نظارت و کنترل خللی بر بازار ندارد ، گفت : بازرسی بازارها همیشه وجود داشته است و بر اساس اقدامات و تمهیدات انجام‌شده  مشکل خاصی درزمینهٔ تأمین ارزاق عمومی مردم و مسافران وجود ندارد.

عبود زاده ادامه داد: طی جلسات مکرری  که  معاونت سرمایه‌گذاری و رونق کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند با ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق‌های اصناف ، بازرگانی ، تعزیرات و سایر ارگان‌های وابسته‌ی  دو شهرستان آبادان و خرمشهر به عمل‌آورده است  ؛ نظارت‌ها بیشتر شده و کنترل بر اقلام پرمصرف ازجمله مواد خوراکی ، پروتئینی و پوشاک انجام خواهد شد .

وی  به بهبود محیط کسب‌وکار حاکم بر منطقه از طریق ارتقای شفافیت ، پیشگیری و مقابله  با خاطیان اشاره کرد و افزود : برخورد جدی با متخلفین واحدهای صنفی انجام می‌شود و مردم منطقه می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند .

مدیر بهبود محیط کسب‌وکار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند  ضمن بیان این موضوع که ما از اشتغال نیروهای بومی حمایت می‌کنیم گفت  : عملاً دنبال اشتغال‌زایی برای افراد بومی منطقه هستیم که در فاز اول روی آن تأکید می‌کنیم و معتقدیم رهایی از بیکاری در منطقه  مستلزم تسهیل قوانین و مقررات دست‌وپا گیر و ایجاد کسب‌وکار است .

انتهای پیام/  د

بهبود فضای کسب وکار در منطقه آزاد اروند

برچسب ها: اشتغال ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.