فرمانده انتظامی استان در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری گفت: صداو سیما با برنامه‌های خود نقش تاثیر گذار و تعیین کننده‌ای در حوزه تامین امنیت دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:هفته ناجا از سیزده مهر آغاز شده و در این هفته یکسری برنامه فرهنگی اجتماعی با رویکرد افزایش مشارکت عمومی جامعه به اجرا در می‌آید.

وی افزود: این مناسبت یک فرصت خوبی است تا نشان دهیم در مجموعه نیروی انتظامی به رغم همه مشکلات، موانع و شاید کاستی ها، جهادگونه کار و تلاش می‌شود که نمود آن را در ارتقاء امنیت جامعه می‌بینیم.

در این هفته یکسری خدمات مضاعف در سطح رده‌های انتظامی، پلیس راهور، حوزه نظام وظیفه، پلیس امنیت، دفاتر پلیس به اضافه۱۰ و سایر قسمت‌ها به مراجعین ارائه میشود.

وی تصریح کرد: کرمان بعنوان پهناورترین استان خشکی کشور به دلیل همجواری با مناطق مشرف به کشور‌های شرقی کشور دارای یکسری مسائل خاص در حوزه امنیت است و پلیس در سراسر استان به ویژه مناطق جنوب و شرق بعنوان مجری نظم و امنیت با ماموریت‌های خاصی روبرو است.

سردار بنی اسدی فر گفت: پلیس با الویت بندی جرائم درصدد رسیدگی به جزئی‌ترین مسائل مرتبط با نظم و امنیت تلاش می‌کند، اما در این بین یک سری پدیده‌های اجتماعی از جمله وضعیت اقتصادی، بیکاری، طلاق و ... نیز هستند که ناخواسته سد راه این فعالیت‌ها می‌شوند.
انتهای پیام/ی

تلاش برای ایجاد امنیت در پهناورترین استان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار