معاون استاندار لرستان گفت: ۴۸۹ میلیارد تومان قرارداد راه‌آهن خرم‌آباد بوده که برای تکمیل نیازمند هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمد مراد پور معاون استاندار لرستان اظهار داشت: خوب نبودن وضعیت شهرداری شهرستان الشتر را می‌پذیرم، وظیفه شورا است که شهردار را عزل یا نصب کند و ما نظارت داریم؛ درجایی که مسائل سیاسی با مسائل خدماتی قاطی شود سیستم به هم می‌ریزد، اما در هفته آینده شهردار الشتر را معرفی می‌کنیم.

وی افزود: در راستای مقاوم‌سازی روستا‌ها دولت هنوز اعتباراتی برای مقاوم‌سازی ندارد مردم خودشان باید پای‌کار بیایند و تسهیلات ارزان بگیرند، کیفیت پایین کتابخانه‌ها را قبول دارم، در کتابخانه نوساز گلدشت نیز دزدی پیمانکار، عدم دقت مشاور و بی‌توجهی کارفرما کاملاً محرز است و اگر دستگاه مربوطه اقدام نکند خودمان مدعی می‌شویم.

معاون عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: پیگیر مشکلات آزادراه خرم‌آباد- اراک و خط راه‌آهن جدید هستیم، بخشی از این طرح ها که مربوط به لرستان است مشکلی نیست و در حال انجام است، اما بخش دیگر که در استان‌های دیگر است عقب‌تر هستند.

وی بیان کرد: ۴۸۹ میلیارد تومان قرارداد این راه‌آهن بوده، اما برای تکمیل نیازمند هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است و یکی از پیچیده‌ترین، زیباترین و خوش آب و هواترین مناطق است.

مراد پور در راستای طرح هتل صخره‌ای خرم‌آباد تصریح کرد: مشکل این طرح تا حدودی حل‌شده، اما هرچند که میدانیم جانمایی آن درست نیست، ولی ساخته‌شده و باید افتتاح شود.

وی گفت: با هیچ طرح نیمه‌تمامی که توجیه اقتصادی و فرهنگی داشته باشد مخالف نیستم و برای تأیید همه آن‌ها جز ۱۲۰ طرح است که باید تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/م

تکمیل طرح راه‌آهن خرم‌آباد نیازمند ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.