استاندار لرستان گفت: باید برای رفاه مردم و بحث گردشگری تعداد قطار‌های ریل باس را در استان افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سیدموسی خادمی اظهار داشت: خوشبختانه از قدیم خط راه آهن که سراسری بوده از استان لرستان عبور می‌کرد و یکی از برکات خطوط راه آهن این است که مردم محلی نیز بتوانند از این امتیاز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه قطار‌های حومه‌ای و کرایه ای یکی از فرصت‌های هستند که به بهره بری خطوط می‌توانند کمک کند، افزود: از ابتدا راه آهن در دورود بود که سال‌ها استفاده شده، ولی متاسفانه کامل فرسوده بود ودرنهایت جاذبه لازم برای استفاده نداشت.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده و مصوبات مجموعه راه و شهرسازی و مجموعه راه آهن، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، یک دستگاه ریل باس در دورود افتتاح شده عنوان کرد: یک دستگاه ریل باس با آخرین تکنولوژی‌ها و امکانات لازم رفاهی تعبیه شده برای شهرستان دورود و استان لرستان با ظرفیت نزدیک به ۳۶۰ نفر افتتاح شد که مسیر دورود تا اندیمشک را ۵ ساعته طی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه بیش از ۱۰۰ درصد ظرفیت قطار، قطار ریل باس لرستان حرکت می‌کند، بیان کرد: باید برای رفاه مردم و بحث گردشگری تعداد قطار‌ها را افزایش دهیم. باید بتوانیم تور‌های گردشگری تعریف کنیم که مردم از طریق قطار‌ها مناطق زیبای لرستان که با سرعت مسیر را طی می‌کنند، ببینند.

انتهای پیام/م

تعداد قطار‌های ریل باس باید در لرستان افزایش یابد

برچسب ها: اشتغال ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.