شهردار تهران با مخالفت نسبت به تصمیم اخیر معاونت روابط عمومی شهرداری،گفت: ما باید با رسانه هایی که از ما انتقاد می‌کنند همکاری بیشتری داشته باشیم و حذف آنها یک خطای استراتژیک است.

حذف رسانه‌های منتقد یک خطای استراتژیک استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علی افشانی شهردار تهران در مراسم تهران ایرانیان که امشب به منظور بزرگداشت روز تهران در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد با اشاره به تصمیم اخیر مرکز روابط عمومی شهرداری تهران مبنی بر همکاری با ۸۵ رسانه خاص اظهار کرد: این تصمیم یک خطای استراتژیک بزرگ است، زیرا کسانی که ما را نقد می‌کنند کسانی هستند که بیشترین کمک را برای اصلاح رفتار ما انجام می دهند و ما باید از انتقادات آنها استقبال کنیم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: شهرداری باید با همه رسانه‌ها از جمله منتقدین خود نهایت همکاری را داشته باشیم.

شهردار تهران گفت: تهران پایتخت ایران و نماد همگرایی همه اقوام و ادیان ایرانیان است.

وی با تاکید بر اینکه تهران موجب وحدت اقوام شده است، گفت: ما نه تنها تهران، بلکه ایران را از آسیب‌های ناشی از تفرق نجات خواهیم داد.

افشانی با بیان اینکه تهران به عنوان پایتخت ایران مرکز تنوع دینی و مذهبی است و از سراسر کشور در پایتخت زندگی می‌کنند، اظهار کرد: پایتخت ایران به این معناست که تنوع قومی، مذهبی و گرایش‌های مختلف در آن حضور دارد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه ساکن تهران بودن با شهروند تهران بودن متفاوت است، گفت: شخص ساکن فقط حق سکونت دارد، اما شهروند تهرانی به موجب برگ رای حق حکومت دارد و آن روز که انسان‌ها حق رأی پیدا کردند شهروند جایگزین ساکن این شهر شد، لذا از این جهت هیچ فرقی وجود ندارد که شهروند تهرانی چه قومیتی دارد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه تهران مرکز تمدن و نوآوری کشور است،گفت: ما باید حقوق ملت و حق شهروندی را به رسمیت بشناسیم .

وی افزود: تهران موتور محرک کشور بوده است و هر تصمیمی که در تهران گرفته شود در تمام کشور جاری خواهد شد.

وی با شاره به کسانی که تهران را مخصوص گروهی خاص می‌دانند، گفت: این افراد معنی پایتخت را نمی دانند.

شهردار تهران با اشاره به ملزومات شهر زیست‌پذیر گفت: ایمنی شهر، حمل و نقل مناسب و هوای مناسب از شاخص‌های یک شهر زیست پذیر هستند.
شهردار تهران با بیان اینکه مهمترین سرمایه اجتماعی، اعتماد مردم است، اظهار کرد: اعتماد مردم زمانی ایجاد می‌شود که بدانند مدیران منافع مردم را به منافع خود ترجیح می‌دهند.

افشانی با اشاره به وارد شدن به فصل سرما گفت: قطعاً در روزهای آینده شاهد آلودگی هوای شهر تهران خواهیم بود، که در چنین روزهایی تنفس دشوار می‌شود و یکی از اقدامات ما حمل و نقل عمومی و ریلی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه خطوط مترو ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مالی منتشر شده است، گفت: تا یک سال دیگر ۵۰ کیلومتر به خطوط مترو اضافه می‌شود.

شهردار تهران با اشاره به انعقاد قرارداد ساخت ۶۳۰ واگن متروی تهران گفت: تا ۳ سال آینده تعداد واگن‌های تهران به ۱۰۵۰ عدد می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار