دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با بولیوی جزو دیدار‌های خوب خواهد بود و می‌توانیم از این بازی تدارکاتی استفاده کنیم.

مظاهری: بازی با بولیوی خوب است/ تلاش می کنم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم.به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رشید مظاهری، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (شنبه ) تیم ملی اظهار کرد: فکر می‌کنم اردوی خوبی در پیش داریم و بازی با بولیوی جزو دیدارهای خوبی خواهد بود. بولیوی با تیم‌هایی مثل برزیل بازی کرده و فکر می‌کنم حریف قدرتمندی است و می‌توانیم از بازی تدارکاتی استفاده کنیم.

او افزود: نمی‌توانم در مورد سایر دروازه‌بان‌ها و خودم نظر بدهم. درباره دیگران نمی‌توانم نظر بدهم، چون خودم دروازه‌بان هستم. باید تلاش بی وقفه ای داشته باشم و خودم را برای جام ملت‌های آسیا آماه کنم. باید تا جام ملت‌ها تلاش کنم تا بتوانم در شروع این مسابقات آماده باشم و در ترکیب تیم قرار بگیرم. در این پست همیشه رقابت وجود دارد و تنها کاری که باید انجام دهیم تمرین کردن است.

مظاهری در مورد حریفان تدارکاتی ایران ادامه داد: در مورد این موضوع خیلی نمی‌توانم صحبت کنم، چون یک سری مسائل مانند موضوعات سیاسی هست که نمی‌توانم حرف بزنم اما خودم چند سال است که شبانه روز تمرین می‌کنم تا به اهدافم برسیم. حداقل کاری که می‌توانم بکنم این است که تا روز آخری که اینجا حضور دارم، بگویم تلاشم را کرده‌ام.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان گفت: با باشگاه به توافق رسیده بودم که به تیم دیگری بروم اما بحث رضایت‌ نامه سبب شد به تیم دیگری نروم و هیچ دلیل خاص دیگری ندارد.


بیشتر بخوانید:

ترینیداد و توباگو دیدار دوستانه با ایران را تایید کرد

حضور یک میهمان ناخوانده در تمرین تیم ملی/ کری خوانی بیرانوند با رضائیان

کروز:در مورد لیست فقط کی‌روش تصمیم می‌گیرد / رضائیان می‌تواند با ما تمرین کند


انتهای پیام/

اظهارات احمد نوراللهی درباره حضور در تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار