حلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه ضمن محکوم کردن حمایت‌های نظامی و تسلیحاتی آمریکا از تروریستها، بر اراده و عزم آنکارا برای مبارزه با گروه‌های تروریستی تاکید کرد.

وزير دفاع ترکيه حمايتهای تسليحاتي آمريکا از تروريستها را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، حلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه ضمن محکوم کردن حمایت‌های نظامی و تسلیحاتی آمریکا از تروریستهای پ. ک. ک. (حزب کارگران کردستان) و‌ ی پ. گ. (یگان‌های مدافع خلق)، بر اراده و عزم راسخ دولت ترکیه برای مبارزه با گروه‌های تروریستی و یکسره کردن کار آن‌ها تاکید کرد و گفت: حتی کامیون‌های پر از سلاح نیز تروریست‌ها را نجات نخواهد داد.

وزیر دفاع ترکیه ابراز اطمینان کرد که تروریست‌ها محکوم به نابودی هستند و حتی اگر کامیون‌های پر از سلاح و مهمات نیز دریافت کنند، نجات نخواهند یافت. حلوصی آکار این مطلب را روز جمعه در دیدار با اعضای خانواده هشت نظامی ارتش ترکیه که روز پنجشنبه به علت بمبگذاری تروریست‌های پ. ک. ک. در منطقه باتمان در جنوب شرقی این کشور کشته شدند، بیان کرد.

وی افزود: "ما تا زمانی که تروریست‌ها وجود دارند به مبارزه با آن‌ها ادامه خواهیم داد. ما مصمم هستیم که در این مسیر تا آخر خط برویم."

حلوصی آکار که در گذشته رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح ترکیه بوده و اکنون  وزیر دفاع است، در این فرصت به خانواده نظامیان کشته شده ترکیه در انفجار اخیر در شهر باتمان تسلیت گفت و بر حمایت‌های دولت از آن‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار