فرماندار تربت جام گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای تقدیر و تشکر از جان بر کفانی است که آرامش و امنیت جامعه را برای ما فراهم می کنند.

قدردانی از جان بر کفان نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در مراسم ویژه صبحگاه مشترک در منطقه انتظامی با تاکید بر ماموریت و رسالت ویژه نیروی انتظامی پاسداری از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و اقتدار جامعه و نماد امنیت ثبات و آسایش عمومی و همه جوامع بشری است.

وی بیان کرد: پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی و تامین آسایش عمومی، مبارزه با قانون ستیزان، مراقبت از استقلال کشور و استقرار نظم و امنیت از جمله رسالت های نیروی انتظامی است.

حمیدی افزود: حضور هوشمندانه و هوشیارانه مرزبانان نیروی انتظامی باعث امنیت پایدار منطقه است.

معاون عملیات قرارگاه شهید قاجاریان هم در این مراسم با تاکید بر همبستگی میان همه نیروهای نظامی و انتظامی گفت: شجاعت سید الشهدا و یاران صبور و غیرتمند و صبوری حضرت زینب (س)  به همه سربازان نیروی انتظامی سرایت کرده و آن را به عنوان شاخص قرار داده و در همین مسیر حرکت می کنند و نقشه ها و فتنه های شوم دشمن را پشت سر می گذارند.

سردار ظریفی گفت: اگر نیروهای نظامی و انتظامی خود را با مسائل سیاسی و جناحی و حاشیه ای درگیر کنند نخواهند توانست از اهداف نظام اسلامی پاسداری نمایند.

وی بیان کرد: زحمات و تلاش ها و ایثارگریهای نیروی انتظامی قابل فهم است و مردم نباید فراموش کنند.

سردار ظریفی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی بعنوان فرزندان ولایت بر آمادگی و توان رزمی خود بیفزایند چرا که هنوز خرمشهر ها در پیش داریم و باید پرچم پیروزی را بر فراز این خرمشهر ها بر پا کنیم.

وی گفت: آمریکا و همه قدرتهای جهان هستی بدانند که اگر علیه نظام اسلامی قدمی بردارند شاهد سیلی محکم تری از گذشته خواهند بود.

سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت جام در این مراسم با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: انسجام و وحدت وظیفه سازمانی ماست و همه مردم باید از این اتحاد و یکدلی نفع ببرند.

انتهای پیام//ز.ج

پاسداری از ارزشهای نظام اسلامی، رسالت نیروی انتظامی است

برچسب ها: نیروی انتظامی ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار