رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: هواداران زیادی در بازی برگشت مقابل السد در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت و برنده می‌شویم.

جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس ایران پیش از دیدار برگشت با السد قطر بیان کرد: تیم شرایط خوبی دارد و پس از پیروزی مهمی که کسب کردند، به تازگی از مسافرت بازگشتند و روحیه بالایی دارند و امیدوارم شرایط باشگاه و تیم طوری باشد که برای دیدارهای بعدی آماده باشند.

او افزود: به طور قطع مطمئن باشید هواداران زیادی در بازی برگشت مقابل السد در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت و برنده می شویم. زمانیکه اراده کنیم و فعل خواستن را صرف کنیم، قطعا برنده می شویم و بازیکنان هم اکنون به شرایط بلوغ فکری و شخصیتی رسیده اند که بدانند در کجای جامعه قرار دارند و بازی برگشت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مقابل میلیون ها نفر خواهد بود، چه کسانی که در ورزشگاه حضور دارند و چه هوادارانی که از منازل این دیدار را مشاهده می کنند. پرسپولیس تیم بزرگی است و فوتبالیست های بزرگی دارد و اگر بازیکنان اراده و  خواستن را صرف کنند، در هر زمینه ای آماده خواهیم بود.

کاشانی ادامه داد: امیدوارم در بازی برگشت هم در حضور هواداران پرشور تیم به موفقیت برسد که به طور قطع هم اینچنین خواهد شد. باید آماده دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا شویم و 100 درصد هم مقدمات پرداخت پاداش فراهم شده و ان شاالله این کار انجام خواهد شد، اگر تا این لحظه این اتفاق رخ نداده باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران در پایان در مورد حواشی جدیدی که برای اتوبوس باشگاه پرسپولیس و فروش آن رخ داد، خاطرنشان کرد: من دراین باره اطلاعی ندارم و در جریان این موضوع نیستم. درباره میزان قرارداد برانکو و دریافتی او باید از حسابداری باشگاه و گرشاسبی سوال کنید. با باشگاه تماس بگیرید تا مبلغ قرارداد برانکو را بگویند.


بیشتر بخوانید:

کاشانی: قهرمانی پرسپولیس مهم نیست! /باید از تجربه پیشکسوتان استفاده کنیم

کاشانی:تصمیم به استعفا از هیات مدیره پرسپولیس ندارم

هیئت مدیره پرسپولیس روی نوار تغییرات


انتهای پیام/

اظهارات رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم برای بازی با السد قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار